سلام
میشه در مورد جک های بادی - نحوه کارشون - اتصال به میکرو توضیحاتی بدین
با سلام
اگر منظورتان ، نوع صنعتی باشد، که در صنایع استفاده می شود:
جک(سیلندر) بادی با هوای فشرده رایج در صنایع کار می کند
( فشار شبکه هوای فشرده بین 6 تا 8 بار )
تحمل لوله و آببندی و بدنه و ...حداقل 16 بار
انواع مختلف و ابعاد مختلف دارد(خطی و چرخشی و چند طبقه)
هوای فشرده توسط کمپرسور و با کنترلر فشار تولید شده و رطوبت زدایی توسط مخزن و نیز فیلتر ذرات ....
با شیر برقی به یکی از دو سمت سیلندر فشار باد وارد می شود و سمت دیگر به هوای آزاد وصل می شود.
قبل از شیر برقی احتمالا رگولاتور فشار و فیلتر ذرات و روغن زن دارید.
طول جک متناسب با کورس حرکتی مورد نیاز انتخاب می شود.
قطر سیلندر و چند طبقه بودن آن بر اساس مقدار نیروی مورد نیاز انتخاب می شود.
قطر نامی شیر برقی و قطر لوله/شیلنگ بر اساس سرعت عمل و حرکت مورد نیاز انتخاب می شود.
تحریک شیر برقی با یک یا دو بوبین ( 24 ولت / 220 ولت // 110 ولت / دی سی / ای سی ) انجام می گیرد.
با میکرو به اپتو کوپلر و از آن به رله و از آن به شیر برقی ارتباط برقرار می کنید.
مدارات هم در این سایت فراوان است.
وطنی با نام پارس پنوماتیک / لاله زار
اگر منظور جک شبه خودرویی بادی باشد....
با سپاس.
گشتی در لاله زار
http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=76138.0
دیدگاه