با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید
میبخشید من یه ضبط ماشین پیونر دستم رسید که ای سی امپلی فایرش سوخته بود . ای سیش PAL13A بود که چون بد گیر میومد از همین سایت ای سی جایگزینش یعنی TDA7388 رو گرفتم و جایگزین کردم هیت سینک و همه چیزو هم بستم وقتی گذاشتم روی ماشین واسه تست وقتی صدا رو زیاد میکردی فیوز 10 امپر ورودی میسوخت که نشونه از جریان کشی بیش از حد این ای سی بود (چون داغ هم میکرد خیلی زود ) منم یه فیوز 15 امپر انداختم روش (فیوز اصلیش 10 امپر بود ) که اونم سوزوند و بعد از اون فیوزو که تعویض کردم دیگه خروجی صدا نداشتم و اون ای سی هم اصلا دیگه داغ نمیکرد که فک کنم دوباره سوخت !
مدارای قبل از امپلی رو چک کردم مشکلی نداشت الان میخاستم بدونم ایا ای سی امپلی فایر مشکل داشته یا بایاس این دو تا ای سی فرق داشته که اینقدر جریان کشی زیاد بود و چیکار میشه کرد ؟!
یعنی به نظر شما مشکل از این یه دونه ای سی بوده و با جایگزین کردن همین TDA مشکلم برطرف میشه یا باید ای سی اصلی رو پیدا کنم ؟!
بسیار ممنون
میبخشید من یه ضبط ماشین پیونر دستم رسید که ای سی امپلی فایرش سوخته بود . ای سیش PAL13A بود که چون بد گیر میومد از همین سایت ای سی جایگزینش یعنی TDA7388 رو گرفتم و جایگزین کردم هیت سینک و همه چیزو هم بستم وقتی گذاشتم روی ماشین واسه تست وقتی صدا رو زیاد میکردی فیوز 10 امپر ورودی میسوخت که نشونه از جریان کشی بیش از حد این ای سی بود (چون داغ هم میکرد خیلی زود ) منم یه فیوز 15 امپر انداختم روش (فیوز اصلیش 10 امپر بود ) که اونم سوزوند و بعد از اون فیوزو که تعویض کردم دیگه خروجی صدا نداشتم و اون ای سی هم اصلا دیگه داغ نمیکرد که فک کنم دوباره سوخت !
مدارای قبل از امپلی رو چک کردم مشکلی نداشت الان میخاستم بدونم ایا ای سی امپلی فایر مشکل داشته یا بایاس این دو تا ای سی فرق داشته که اینقدر جریان کشی زیاد بود و چیکار میشه کرد ؟!
یعنی به نظر شما مشکل از این یه دونه ای سی بوده و با جایگزین کردن همین TDA مشکلم برطرف میشه یا باید ای سی اصلی رو پیدا کنم ؟!
بسیار ممنون
دیدگاه