پاسخ : مدار یا قطعه با تاخیر در وصل جریان
واللا ما یه محافظ برق داریم حدود 5-6 سالش هست توشم همون 555 هست تازه امسال واز کردم توی ولوم تنظیم تاخیرش خاک رفته بود با اسپری شستمش خرابی چیه ؟ :mrgreen:
در مدار تاخیری با سوختن قطعات یا شما همیشه وصل هستید که میشه مثل سوییچ معمولی ماشین (همین جوری که الان هست)و به راحتی میشه فهمیدش
یا همیشه قطع هست که اونم ظبط روشن نمیشه و میشه به راحتی فهمیدش !!!
داستان خاصی نداره
خازن : شما استارت میزنی ماشین استارت نمیخوره و خازن هم خالی شده !
شما سیستمت قدرتش بالاست و خازن نمیکشه و وسط کار خاموش میشه
شما خازنت نشتی پیدا میکنه یا خراب میشه یا میترکه حتی میتونه رو کیفیت صدا هم تاثیر بزاره و پارازیت بندازه
شما خازنت همیشه زیر فشار نیست و ولتاژش ممکنه بالا پایین بشه (تثبیتی ولتاژ وجود نداره)
فراموش نشه که خازن اینجا وضیفش تحویل ولتاژ و جریانه پس همه مسولییت گردن اون میفته
باقی مدارات چون کاری با ولتاژ ندارن و فقط تو حالت قطع و وصل دارن کار میکنن این مشکلاتو ندارن
واللا ما یه محافظ برق داریم حدود 5-6 سالش هست توشم همون 555 هست تازه امسال واز کردم توی ولوم تنظیم تاخیرش خاک رفته بود با اسپری شستمش خرابی چیه ؟ :mrgreen:
در مدار تاخیری با سوختن قطعات یا شما همیشه وصل هستید که میشه مثل سوییچ معمولی ماشین (همین جوری که الان هست)و به راحتی میشه فهمیدش
یا همیشه قطع هست که اونم ظبط روشن نمیشه و میشه به راحتی فهمیدش !!!
داستان خاصی نداره
خازن : شما استارت میزنی ماشین استارت نمیخوره و خازن هم خالی شده !
شما سیستمت قدرتش بالاست و خازن نمیکشه و وسط کار خاموش میشه
شما خازنت نشتی پیدا میکنه یا خراب میشه یا میترکه حتی میتونه رو کیفیت صدا هم تاثیر بزاره و پارازیت بندازه
شما خازنت همیشه زیر فشار نیست و ولتاژش ممکنه بالا پایین بشه (تثبیتی ولتاژ وجود نداره)
فراموش نشه که خازن اینجا وضیفش تحویل ولتاژ و جریانه پس همه مسولییت گردن اون میفته
باقی مدارات چون کاری با ولتاژ ندارن و فقط تو حالت قطع و وصل دارن کار میکنن این مشکلاتو ندارن
دیدگاه