داداش ولتمتر بگیر بیافت به جان سیم کشی.هر سیم رو با بدنه ماشین چک کن.رو تست بازر.بابا سیم کشی تست گرفتن که کاری نداره.اصا مسیر سیم کشیو بازدید عینی کن بعد با ولتمتر تست کن
میزان تلاشی که برای رسیدن به هدفت انجام میدهی ارزش آن قلمداد خواهد شد
داداش ولتمتر بگیر بیافت به جان سیم کشی.هر سیم رو با بدنه ماشین چک کن.رو تست بازر.بابا سیم کشی تست گرفتن که کاری نداره.اصا مسیر سیم کشیو بازدید عینی کن بعد با ولتمتر تست کن
گیج 2 :biggrin:
شلنگ اب بستی رو ماشین :mrgreen:
مشکلی نداره ولی چطوری اونو رد کردی از زیر رکابای ماشین اون سیم برا اینکه چند تا امپلی رو ماشین بسته بشه
دوست من بزرگترین اشتباه شمااینه که ماسفتاروازدومدل میزاری شمابایستی ماسفتی که میخری روازیه مغازه بخری که همشون ساخت یه کارخونه باشه تازه وقتیم که انداختی رومداربایستی هیتسینگ روشون نبندی ازآمپت خروجی بگیری نه اونقدکه ماسفتابدون هیتسینگ بسوزن یه کم گینوبدی که ماسفتایکم گرم بشن بعدش دستتویکی یکی میزاری روماسفتاهرکدوم که بیشترازبقیه گرم شدبایستی درش بیاری یکی دیگه بندازی.
دیدگاه