اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

[پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

    نوشته اصلی توسط emparator
    جناب آروین همین الان یه چیزی یادم اومدچندوقته می خواستم بپرسم شماگفتین واسه سیم پیچی ترانس مثلااولیه 8رشته سیم5.دوتا4دورمی پیچیم یعنی 4دورتاسروسط ازسروسطم تااونکی 4دوردیگه حالاسوالم اینه ماابتداکه شروع می کنیم به سیم پیچی 8رشته سیم5. می پیچیم تاسروسط بااین حساب سروسط بایستی 16رشته سیم بشه درسته یااینکه 4رشته سیم می پیچیم توسروسط میشه 8رشته سیم؟فکرکنم تونستم منظورم وبرسونم.
    سر وسط یه مبناس ، شما 16 رشته سر وست خواهی داشت که 8 تاش میره به سر P1 و 8 تاش میره به P2.

    اون یکی سوالمم اینه تویکی ازصفحات این تاپیک یکی ازکاربران گفتن که بهتره 4دوره اولیه روبپیچیم بعدثانویه روروش بپیچیم بعددوباره 4دوراولیه روی اون بپیچیم.حالانظرشماچیه؟
    من هم همینطوری پیچیدم روش ساندویچی میگن بهش.


    دیدگاه


      پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

      ممنون جناب آروین دیگه کامل فهمیدم حالامیمونه قسمت رله اگه راجب قرارگرفتن اون تومدارتوضیح بدین لطف بزرگی کردین.
      سفارش سوئیچینگ آمپلی فایر ماشین پذیرفته میشود.

      دیدگاه


        پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

        نوشته اصلی توسط emparator
        ممنون جناب آروین دیگه کامل فهمیدم حالامیمونه قسمت رله اگه راجب قرارگرفتن اون تومدارتوضیح بدین لطف بزرگی کردین.
        ریموت رله رو روشن میکنه. تیغه باز رله هم تغذیه ای سی های مدار رو به زمین وصل میکنه. چیز سختی نیست.

        دیدگاه


          پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

          نوشته اصلی توسط arvinfx
          ریموت رله رو روشن میکنه. تیغه باز رله هم تغذیه ای سی های مدار رو به زمین وصل میکنه. چیز سختی نیست.
          راجب رله چیززیادی نفهمیدم.مااین رله روبایستی واسه سه تاآیسی هم بزاریم یاواسه 3525کافیه؟
          سفارش سوئیچینگ آمپلی فایر ماشین پذیرفته میشود.

          دیدگاه


            پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

            سلام دوستان
            من از رله استفاده کردم ولی سیم ریموت ضبط ماشین روش نوشته بود ماکزیمم 200میلی امپر با اینکه رله حدود 110تا120میلی امپر میکشه اصلا نمیتونست درست و درمون کار ریموت را انجام بده بعضی وقتا اصلا روشن نمیشد الان با bd139خیلی راحت تر داره جواب میده هیچ مشکلی ام نداره
            راستی ضبط ماشین من jvc بقیه ضبطا را نمیدونم

            دیدگاه


              پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

              پس بااین حساب منم ترانزیستورمیزارم.فقط بنده یه مدلی قبلامیزاشتم که بادوتاترتنزیستوربود(139و140)بایدونه بلدنیستم.
              اگه توضیح بدین که عالی میشه.
              سفارش سوئیچینگ آمپلی فایر ماشین پذیرفته میشود.

              دیدگاه


                پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                بفرما اینم ریموت :biggrin:
                http://s5.picofile.com/file/8110871334/remote_control_BD139.jpg

                دیدگاه


                  پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                  نوشته اصلی توسط mamad_ar
                  بفرما اینم ریموت :biggrin:
                  http://s5.picofile.com/file/8110871334/remote_control_BD139.jpg
                  ممنون دوست عزیزحالامگه پایه های 13و15واسه تغذیه نیست؟شماچراوصل کردی به پایه 10؟البته فکرکنم بااین قطعات شمادرواقع گراندآیسی روتامین می کننین درسته.
                  سفارش سوئیچینگ آمپلی فایر ماشین پذیرفته میشود.

                  دیدگاه


                    پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                    سلام
                    به نظر من رله بهتره تو 3-4 تا امپ ماشین برند معروف هم که دیدم رله بود.
                    میگن یه نخ سیگار به آدم ارامش میده!
                    به اندازه یه سیگار نبودی!

                    دیدگاه


                      پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                      نوشته اصلی توسط emparator
                      راجب رله چیززیادی نفهمیدم.مااین رله روبایستی واسه سه تاآیسی هم بزاریم یاواسه 3525کافیه؟
                      زیاد فرقی نمیکنه. همون 3525 کافیه

                      دیدگاه


                        پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                        نوشته اصلی توسط arvinfx
                        زیاد فرقی نمیکنه. همون 3525 کافیه
                        راستی جناب آروین شماترانسوکه سیم پیچی کردین اول سیم هاروبه هم پیچیدین بعدپیچیدین به ترانس یاکنارهم پیچیدین؟
                        سفارش سوئیچینگ آمپلی فایر ماشین پذیرفته میشود.

                        دیدگاه


                          پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                          من زمین ای سی را تامین کردم تا 1.5 امپر هم میتونی ازش بکشی البته روی هیت سینک الان هم داره یه فن پاور و ای سی زا تامین میکنه
                          ظبط من جوابگوی رله نبود در ضمن مکانیکی هم هست که احتمال خرابی هم وجود داره سرما گرما تاثیر داره(امسال عجب برفی اومد)

                          دیدگاه


                            پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                            نوشته اصلی توسط emparator
                            راستی جناب آروین شماترانسوکه سیم پیچی کردین اول سیم هاروبه هم پیچیدین بعدپیچیدین به ترانس یاکنارهم پیچیدین؟
                            من حدود 30 بار ترانسو پیچیدم تا چیزی که میخاستم در اومد. یادم نیست ولی احتمال زیاد همرو با هم پیچیدم مثلا 8 تارو باهم رد میکردم دور هسته

                            دیدگاه


                              پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                              سلام
                              از دوستانی که این مدار را درست کردن کسی PCB نداره که یه رو باشه :rolleyes:

                              دیدگاه


                                پاسخ : [پروژه] منبع تغذیه 12 به 35+ و -35 (مناسب برای تغذیه آمپلی ماشین)

                                نوشته اصلی توسط arvinfx
                                من حدود 30 بار ترانسو پیچیدم تا چیزی که میخاستم در اومد. یادم نیست ولی احتمال زیاد همرو با هم پیچیدم مثلا 8 تارو باهم رد میکردم دور هسته
                                پس بااین حساب منم بایستی یه چندباری بپیچم تانتیجه ای که می خوام وبگیرم.
                                حالااین افت ولتازکه تواکثرسوئیچینگ هاخودش یه پامعضله البته بعضیاشایددقیق باشندافت ولتاژشونم درحد1ولتم نباشه حالا این افت ولتاژبه چی بستگی داره؟یعنی کجاهابایستیدقت زیادی بکنیم تااین مشکل وبه حداقل برسونیم؟
                                سفارش سوئیچینگ آمپلی فایر ماشین پذیرفته میشود.

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X