اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

    آقای تحیری سلام.
    من پست های زیادی از شما خوندمو مطمن شدم که در برق و الکترونیک خودرو وارد هستید
    سوالی هست که مدت هاست ذهنمو مشغول کرده.ظبط فابریکی 206 رو بازکردم چجوری میتونم خروجی اطلاعات جاریش رو روی یک LCD گرافیکی ران کنم.لینک موضوع رو میزارم که در صفحه مرتبط مراجعه کرده باشیم.
    ظبت فابریک 206

    دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

    آقای تحیری سلام.
    من پست های زیادی از شما خوندمو مطمن شدم که در برق و الکترونیک خودرو وارد هستید
    سوالی هست که مدت هاست ذهنمو مشغول کرده.ظبط فابریکی 206 رو بازکردم چجوری میتونم خروجی اطلاعات جاریش رو روی یک LCD گرافیکی ران کنم.لینک موضوع رو میزارم که در صفحه مرتبط مراجعه کرده باشیم.
    ظبت فابریک 206

    دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

    آقای تحیری سلام.
    من پست های زیادی از شما خوندمو مطمن شدم که در برق و الکترونیک خودرو وارد هستید
    سوالی هست که مدت هاست ذهنمو مشغول کرده.ظبط فابریکی 206 رو بازکردم چجوری میتونم خروجی اطلاعات جاریش رو روی یک LCD گرافیکی ران کنم.لینک موضوع رو میزارم که در صفحه مرتبط مراجعه کرده باشیم.
    ظبت فابریک 206

    دیدگاه


      #62
      پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

      نوشته اصلی توسط Matinfathi19 نمایش پست ها
      آقای تحیری سلام.
      من پست های زیادی از شما خوندمو مطمن شدم که در برق و الکترونیک خودرو وارد هستید
      سوالی هست که مدت هاست ذهنمو مشغول کرده.ظبط فابریکی 206 رو بازکردم چجوری میتونم خروجی اطلاعات جاریش رو روی یک LCD گرافیکی ران کنم.لینک موضوع رو میزارم که در صفحه مرتبط مراجعه کرده باشیم.
      با سلام:
      اطلاعات خروجی این ضبط، از جمله کد 4 رقمی ران کردن آن فقط روی دیسپل های A و B و C قابل دریافت است. من تا کنون ندیدم روی دیسپلی های گرافیکی دیگر نشان داده شود.
      علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
      نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)

      دیدگاه


        #63
        پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های

        نوشته اصلی توسط علی تحیری نمایش پست ها
        &lt;br&gt;<br>
        با سلام:
        در b.s.m دوعدد رله برای نور بالا و پائین چراغ ها فقط با توانایی لامپ های استاندارد 206 گذاشته اند اما چون این رله ها به فیبر مدار چاپی لحیم شده اند در صورت خرابی و جریان کشی با لامپ های توان بیش تر،; سیم های دسته راهنما و هم کنتاکت های رله آسیب ببیند، هزینه بسیار زیادی برای تعمیر دارد. اما با استفاده از رله بیرونی قوی تر این مشکل فقطب ا تعویض یک رله زیر 10 هزار تومانی حل می شود نه تعمیر b.s.m

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        کاربر گرامی این مدار دو رله ای مورد نظر را به مدت 7 سال است که روی خودروی 206 تیپ 5 خودم که کاملا مولتیپلکس است مورد استفاده قرار می دهم، نه آسیبی به ای سی یو و بی اس ام و بی اس ای وارد شده و جای دیگر. باید بنشینید فکر کنید که مشکل شما در کجاست.
        سلام.اگر از لامپ وات بالا استفاده کنیم احتمال آب شدن و تغییر رنگ کاسه چراغ وجود نداره؟؟؟

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

        نوشته اصلی توسط علی تحیری نمایش پست ها
        &lt;br&gt;<br>
        با سلام:
        در b.s.m دوعدد رله برای نور بالا و پائین چراغ ها فقط با توانایی لامپ های استاندارد 206 گذاشته اند اما چون این رله ها به فیبر مدار چاپی لحیم شده اند در صورت خرابی و جریان کشی با لامپ های توان بیش تر،; سیم های دسته راهنما و هم کنتاکت های رله آسیب ببیند، هزینه بسیار زیادی برای تعمیر دارد. اما با استفاده از رله بیرونی قوی تر این مشکل فقطب ا تعویض یک رله زیر 10 هزار تومانی حل می شود نه تعمیر b.s.m

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        کاربر گرامی این مدار دو رله ای مورد نظر را به مدت 7 سال است که روی خودروی 206 تیپ 5 خودم که کاملا مولتیپلکس است مورد استفاده قرار می دهم، نه آسیبی به ای سی یو و بی اس ام و بی اس ای وارد شده و جای دیگر. باید بنشینید فکر کنید که مشکل شما در کجاست.
        سلام.اگر از لامپ وات بالا استفاده کنیم احتمال آب شدن و تغییر رنگ کاسه چراغ وجود نداره؟؟؟

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

        نوشته اصلی توسط علی تحیری نمایش پست ها
        &lt;br&gt;<br>
        با سلام:
        در b.s.m دوعدد رله برای نور بالا و پائین چراغ ها فقط با توانایی لامپ های استاندارد 206 گذاشته اند اما چون این رله ها به فیبر مدار چاپی لحیم شده اند در صورت خرابی و جریان کشی با لامپ های توان بیش تر،; سیم های دسته راهنما و هم کنتاکت های رله آسیب ببیند، هزینه بسیار زیادی برای تعمیر دارد. اما با استفاده از رله بیرونی قوی تر این مشکل فقطب ا تعویض یک رله زیر 10 هزار تومانی حل می شود نه تعمیر b.s.m

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


        با سلام:
        کاربر گرامی این مدار دو رله ای مورد نظر را به مدت 7 سال است که روی خودروی 206 تیپ 5 خودم که کاملا مولتیپلکس است مورد استفاده قرار می دهم، نه آسیبی به ای سی یو و بی اس ام و بی اس ای وارد شده و جای دیگر. باید بنشینید فکر کنید که مشکل شما در کجاست.
        سلام.اگر از لامپ وات بالا استفاده کنیم احتمال آب شدن و تغییر رنگ کاسه چراغ وجود نداره؟؟؟

        دیدگاه


          #64
          پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های

          نوشته اصلی توسط m/e نمایش پست ها
          سلام.اگر از لامپ وات بالا استفاده کنیم احتمال آب شدن و تغییر رنگ کاسه چراغ وجود نداره؟؟؟

          دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


          سلام.اگر از لامپ وات بالا استفاده کنیم احتمال آب شدن و تغییر رنگ کاسه چراغ وجود نداره؟؟؟

          دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


          سلام.اگر از لامپ وات بالا استفاده کنیم احتمال آب شدن و تغییر رنگ کاسه چراغ وجود نداره؟؟؟
          بنده خدا آقای تحیری به رحمت خدا رفته چطوری جواب شما رو بده
          قصه زندگی همیشه با مدادی که ما دوست داریم نوشته نمی شه .....

          دیدگاه


            #65
            پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های

            نوشته اصلی توسط علی تحیری نمایش پست ها
            &lt;br&gt;<br>
            با سلام:
            در b.s.m دوعدد رله برای نور بالا و پائین چراغ ها فقط با توانایی لامپ های استاندارد 206 گذاشته اند اما چون این رله ها به فیبر مدار چاپی لحیم شده اند در صورت خرابی و جریان کشی با لامپ های توان بیش تر،; سیم های دسته راهنما و هم کنتاکت های رله آسیب ببیند، هزینه بسیار زیادی برای تعمیر دارد. اما با استفاده از رله بیرونی قوی تر این مشکل فقطب ا تعویض یک رله زیر 10 هزار تومانی حل می شود نه تعمیر b.s.m

            دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


            با سلام:
            بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

            دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


            با سلام:
            بله بدون مشکل می توانیدوصل کنید.

            دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


            با سلام:
            کاربر گرامی این مدار دو رله ای مورد نظر را به مدت 7 سال است که روی خودروی 206 تیپ 5 خودم که کاملا مولتیپلکس است مورد استفاده قرار می دهم، نه آسیبی به ای سی یو و بی اس ام و بی اس ای وارد شده و جای دیگر. باید بنشینید فکر کنید که مشکل شما در کجاست.
            سلام.با افزایش توان لامپ،احتمال آب شدن یا تغییر رنگ کاسه چراغ ها هست ؟؟؟

            دیدگاه


              #66
              پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

              سلام یه سوال دارم من افتامات mks میبندم تو مسیر لامپا لامپای نور پایین زنون هست وقتی ماشین روشن میکنم رله قطع میکنه.کمک کنین مشکل از کجاست

              دیدگاه


                #67
                پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                سلام من یک افتامات چراغ پراید دارم پایه تکی دوتا داره سمت چپ و راست و پایه دوتایی هم دوتا وسط داره یک اتصال بدنه هم داره که پیچ میشه به اتاق ماشین...چطوری باید نصب کنم اینو

                دیدگاه


                  #68
                  پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                  نوشته اصلی توسط sydmdy13588 نمایش پست ها
                  سلام من یک افتامات چراغ پراید دارم پایه تکی دوتا داره سمت چپ و راست و پایه دوتایی هم دوتا وسط داره یک اتصال بدنه هم داره که پیچ میشه به اتاق ماشین...چطوری باید نصب کنم اینو
                  از رله یک عکس بفرستید تا بهتون بگم

                  دیدگاه


                    #69
                    پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                    درخواست کمک دارم
                    من روی رانا رله چراغ دوبل نصب کردم. وقتی ماشین خاموش میشه نور چراغ ها کم میشه و صدای صدا ار رله به گوش میرسه. نمیدونم چه کارش کنم. لطفا کمکم کنین.
                    با تشکر

                    دیدگاه


                      #70
                      پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                      نوشته اصلی توسط علی تحیری نمایش پست ها
                      با سلام خدمت شما کاربر گرامی:
                      چون لامپ های جلوی خودروها از 45 الی 90 وات در خودروهای مختلف فرق می کند و این جریان کشی زیاد لامپ ها باعث افت ولتاژ در سیم ها می شود، در نتیجه ولتاژ رسیده به سر لامپ ها از 14 ولت در حال روشن بودن خودرو به کم تر از 12 ولت رسیده، به این خاطر با استفاده از رله و برق مستقیم از باتری این کمبود را برطرف و نور لامپ های خودرو با روشنایی زیادتری روشن می شود.
                      با سلام واحترام در تایید توضیحات شما و تکمیل ان یه مختصر توضیح بدم که در این تکنیک سیمی که از دسته راهنما برای روشن کردن چراغها کشیده شده بجای روشن کردن مستقیم،کار فرمان را انجام میدهد یعنی به سر بوبین رله وصل شده کار فرمان را انجام میدهد و سیمی که بصورت مستقیم از باطری کشیده میشود البته باقطر متناسب با جریان عبوری به پایه های کنتاکت قدرت رله وصل میشود که وظیفه اش عبور جریان با ولتاژ بالاتر است .رله ها همانند کنتاکتورها عمل میکنند با این تفاوت که کنتاکتور در مقیاس بزرگتر با برق ac عمل کار میکند.با تشکر

                      دیدگاه


                        #71
                        پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                        سلام دوست عزیز من پراید صبا دارم میخوام رله تقویت چراغ بزارم که لامپ ها نورش کمه میشه راهنمای کنید دقیق .ممنون م .ش از زاهدان

                        دیدگاه


                          #72
                          پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                          نوشته اصلی توسط prad نمایش پست ها
                          سلام دوست عزیز من پراید صبا دارم میخوام رله تقویت چراغ بزارم که لامپ ها نورش کمه میشه راهنمای کنید دقیق .ممنون م .ش از زاهدان
                          سلام
                          در واقع رله داره از افت ولتاژ سیم که پشت دستک ماشین رفته و به سمت چراغ رفته جلوگیری می کنه
                          خیلی راحت تری اگه اون رو بدی به یک سیم کش ماشین برات انجام بده
                          اگه تمایل داشتی خودت انجام بدی اینجا بگو بقیه راهنمایی ت می کنن





                          دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


                          نوشته اصلی توسط prad نمایش پست ها
                          سلام دوست عزیز من پراید صبا دارم میخوام رله تقویت چراغ بزارم که لامپ ها نورش کمه میشه راهنمای کنید دقیق .ممنون م .ش از زاهدان
                          سلام
                          در واقع رله داره از افت ولتاژ سیم که پشت دستک ماشین رفته و به سمت چراغ رفته جلوگیری می کنه
                          خیلی راحت تری اگه اون رو بدی به یک سیم کش ماشین برات انجام بده
                          اگه تمایل داشتی خودت انجام بدی اینجا بگو بقیه راهنمایی ت می کنن



                          اگه مردم می دونستن زمان چقدر با ارزشه دیگه هیچ وقت کفش بند دار نمی خریدن البرت انیشتن

                          دیدگاه


                            #73
                            پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                            سلام سیم نور بالا و پایین در پراید انژگتور رو چطور میشه پیدا کرد آیا با لامپ تست میشه؟

                            دیدگاه


                              #74
                              پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های

                              سلام جناب علی آقا ایااین سیستم افتامات بستنش روی پیکان وانت انژکتوری مجازهست آساجواب میده؟؟؟ممنون وسپاسگذارم....رضارضایی

                              دیدگاه


                                #75
                                پاسخ : استفاده از رله برای پر نور شدن چراغ های جلو خودرو.

                                عزیزم .سلام..*شما بستید رو هیچ مولتی پلکسی کار نکرده ؟؟ و اینکه دقیقا چی بستید ؟ والا تا اینجا ک من خوندم اقای تحریری ک من اشنایی هم ندارم باهاشون متاسفانه درست گفتن و شما با کلمه مولتی پلکس داری هنر نمایی و بازی میکنی.. اخه مگ مولتی پلکس چی هست ک کار نکنه ..** من هیجی یاد ندارم ولی مولتی پلکس رو دیدم و رله اتومات چراغ رو هم دیدم و بستم و مولتی پلکس اونی ک شما فرمودید نیست .. اون کار رو یه واحد کنترل انجام میده من اسمشو نمیگم ک فردا با اون هم بازی کنی ولی همون که اسمشو نگفتم امپراژ مصرفی ک داری ریپل و پیک و فشار شدید باشه رو مانیتورینگ و فقط ثبت میکنه و در اخر قطع آور کارنت و دستور بی اس آی رو میده پشت آمپر برا راننده که دقتش بالا بره و اولویت قرمز هم نمیده . حالا ما میایم هر کاری میکنیم تا طول سیم رو کم کنیم تا تلفات اهمی کم بشع و نور بیشتر .. میشع و هیچ مشکلی نداره و حتی فشاری هم نمیاد جاییی .. اما ... شما میدونی مولتی پلکس یعنی چی ؟ من میگم . مولتی پلکس رو یه مثال میزنم برا خودم نه شما ک میدونی. یه جعبه که بجای اینکه از چند سیم طولانی استفاده بشه و همون تلفات اهمی و هزینه کم بشه .. این جعبه در یک جعبع با یک کابل دستورات رو در مناطق طولانی خودرو ترجمه و در کنار هم و شاید همزمان ارسال میکنه تا مترجمش اون ته خط دستورات رو میگیره و به اون رو به تعداد سیم ها اعمال میکنه ک اعلب دستورات on و off هستن و یک کابل جای چندین کابل رو میگیره . البته یو کابل و دو تا جعبه مترجم دستورات ..*خب حالا این که اقای تحریر ی و دوستمون گفتن کار کردش با مولتی پلکس چیه ؟؟ هردو برای کم شدن طول سیم دارای بار .* اکثرماشین های مولتی پلکس ما چراغ جلو به این سیستم متصل نیست. و اونی ک شما نتونستی من دقیقا میدونم چرا ... چون کار کردن فقط وصل کردن اونی ک اوستام وصل میکرد نیست .این سیستم مولتی پلکس چیز عجیبی نیست و اگه چراغ های جلو از مولتی پلکس دستور بگیرند شما اصلا نیازی به رله شورت کات دابل نخواهی داشت ک کار بکنه یا نکنه . ولی اگ بزازی و مسیشو درست ورود بدی باز هم کار میکنه ولی اصلا تاثیری نداره.. مدار ک دوستمون گذاشتن و اون باکس اوتومات هردو دقیقا یکی هستن در شماتیک و تفاوت فقط در کیفیت قطعاته.قطعه گرون بازده بالا .. قطعه ارزون حتی بدون بازدهی.
                                اساتید اینجا هستن ولی ای سی یو و bsi پروتکت مدار دارن و براحتی نمیسوزن و گیریم ک بسوزه .. کل کشور ۴ نوع از هواپیما تا موتور گازی رو همه یکیه... فرقش میاد روی فرینورشون .. من عذر خواه همه هستم با اینکه کار داشتم نتونستم ببینم یکی میگه ماشین ریسس .... بعد میگه هندونه صدای دُهُل میده... رزومه نشدینگشم گرون قیمته.. اقا من ریزه همتونم .. اینا رو هم ک گفتم یاد ندارم .... خدا بهم الهام کرد گفتم .... من سی و ۷ سالمه مجرد بیخیال .... دنیا خراب شه من از هیجان کیف میکنم ولی ... حرف حق و درست رو همیشه میزنم جلو هرکی میخاد باشه هرجا میخاد باشه.. اقا شورت کات کردن مسیر طولانی سیم هر جا روی هر ولتاژ به شرط اتصال مستقم الکترو ترانسفرینگ جواب میده و خواهد داد .** چه بین باغ و منزل کابل کلید ac ببری چه کره ماه رو بخای کابل بکشی روشن خاموش کنی .* چه چراع و بوق و در ماشین .* فقط شرطش اینه واقعا کابل روکوتاه کنی و قطعه ها در خروجی باز پسیو ندن ..
                                من خیلیییی حرف زدم .. ببخشید ** رفتم تا ۲ سال دگ لال .
                                جدیدترین ویرایش توسط nima.mhq; ۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۶.

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X