اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

تبدیل برق بوبین موتور سیکلت از AC به DC

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    پاسخ : تبدیل برق بوبین موتور سیکلت از AC به DC

    حداقل 3 میکرو -400 ولت. باشه
    هرچی ظرفیت خازن بالاتر جرقه قویتر
    یه سرش مشکی خط قرمز که از بوبین میاد اون سرش به همین رنگ که سیم بوبین میرفت توش
    من خودم 150. میکرو 400 ولت گذاشتم، نیم هندل روشن میشه

    دیدگاه


      #47
      پاسخ : تبدیل برق بوبین موتور سیکلت از AC به DC

      سلام
      تو نوشتتون خوندم ک تو تبدیل AC به DC ولتاژ افزایش پیدا میکنه
      میشه بیشتر توضیح بدید؟
      اصولا باید به دلایل زیر ولتاژ کاهش پیدا کنه
      ۱ ولتاژ بعد عبور از دیود سیلیکونی ۰.۷ ولت کاهش پیدا میکنه ک چون تو هر سیکل دوتا دیود تو مدارن ۱.۴ ولت باید کسری ولتاژ داسته باشیم
      ۲ خازنی ک برای رگلاسیون بعد پل دیود قرار میگیره فاصله قله تا دره رو کاهش میده بنابرین باید مقدار ولتاژ بازهم کم تر شه

      دیدگاه


        #48
        پاسخ : تبدیل برق بوبین موتور سیکلت از AC به DC

        نوشته اصلی توسط محمد اصغر علی نمایش پست ها
        سلام من موتور 125 دارم جای شمع آن خراب شد و شمع ماشین گذاشتم و بعد از آن موتور شتابش کم شده و سرعت آن هم پایین آمده میشه راههای برام پیدا کنید تا مشکل برطرف شود ممنون میشم ایا مشکل از برق موتور میباشد
        سلام
        بنظرم نکته ای که وجود داره بیشتر مکانیکیه تا الکتریکی
        کاهش جرقه زنی یا افزایش اون به فاصله هوایی( اصطلاحا گپ) روی شمع مربوط میشه یعنی اون الکترود شمع و بدنه باید فاصله استاندارد خودش رو داشته باشه و مطمئنا بدون دوده.
        پس شما اولا باید اون فاصله رو چک کنید
        ثانیا شمع ماشین ابعاد طولیش فرقی نداره با شمع موتور؟ احیانا داخل محفظه احتراق ممکنه جابجا بشه و باز از حالت استاندارد خودش خارج کنه

        دیدگاه


          #49
          پاسخ : تبدیل برق بوبین موتور سیکلت از AC به DC

          سلام دوست عزیز
          ولتاژ ac یه حدِ ماکسیموم و یه حد مینیموم داره وقتی که اون رو به dcتبدیل میکنی روی اون حد ماکسیموم dcمیشه

          دیدگاه

          لطفا صبر کنید...
          X