سلام هنگام وصل شدن به اینترنت بهerror 678 برخورد می کنم دلیلش چیه و چطور می تونم رفعش کنم.
اطلاعیه
Collapse
No announcement yet.
فوری error678
Collapse
X
-
پاسخ : فوری error678
سلام.
Error 678 > پاسخی وجود ندارد (There Was No Answer)
پیغام : کامپیوتر مقصد قادر به جوابگویی نمی باشد.
راه حل : شماره تلفن مقصد را چک نمائید. در ادامه:
1- با یک گوشی تلفن شماره مقصد را چک کنید تا از صحت خطوط مطلع شوید.
2- از صحت عملکرد مودم اطمینان حاصل کنید.
3- اگر از سرویس VPN استفاده می کنید نام کامپیوتر مقصد یا IP را چک کنید.
4- از قسمت Properties سپس General Tab اطلاعات Dial up خود را چک کنید .
5- ممکن است Firewall موجود در مسیر اتصال علت اشکال باشد
6- اگر شما از اتصال فراگیر(Broad Band) استفاده می کنید اطلاعات اتصال در General Tab اتصال خود را بررسی کنید.
7- کابلهای اتصالی مودم را بررسی نمائید.
-
پاسخ : فوری error678
خیلی ممنون از پاسختون مودم من یک فکس-مودمه و فکس می تونم با اون کنم ولی به اینترنت نمی تونم وصل بشم مورد 1 را چک کردم و مشکلی نداشت مشخصات مودمم Generic 56k HCF DATA FAX MODEM و فاصله ای تقریبا 30 کیلومتری با سرور دارم سرعت هم 115.2 است اینا را گفتم چون گفتم با این موارد ممکنه در ارتباط باشه اگر راهنماییم کنید ممنون می شم. لطفا در مورد موارد 5و6 یه توضیحی بدید.
دیدگاه
-
پاسخ : فوری error678
نوشته اصلی توسط neistan_2خیلی ممنون از پاسختون مودم من یک فکس-مودمه و فکس می تونم با اون کنم ولی به اینترنت نمی تونم وصل بشم مورد 1 را چک کردم و مشکلی نداشت مشخصات مودمم Generic 56k HCF DATA FAX MODEM و فاصله ای تقریبا 30 کیلومتری با سرور دارم سرعت هم 115.2 است اینا را گفتم چون گفتم با این موارد ممکنه در ارتباط باشه اگر راهنماییم کنید ممنون می شم. لطفا در مورد موارد 5و6 یه توضیحی بدید.
اولین کاری که بهتره انجام بدید اینه که با یه کارت اینترنت دیگه یا اگه تهران هستید برای چند لحظه با شماره های شبکه هوشمند مثل 9092303131 (بدون username و password) از نبودن مشکل در سرور مطمئن بشید، اگر با این کارت جدید به اسنترنت وصل شدید 100% سرور قبلی مشکل داره.
اگر نشد firewall ویندوز رو از اون پایین بغل ساعت (بالن قرمز همیشگی) Disable کنید (off).
اگر نشد درایور مودم خودتون رو از او نصب کرده و کانکشن جدید بسازید.
اگر باز هم به نتیجه ای نرسید بهتره با کارشناس همون شرکتی که به اینترنت وصل میشید تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنن.
دیدگاه
دیدگاه