طراحی و شبیه سازی و ساخت درایور موتور القائی تکفاز جهت بدست آوردن راندمان و گشتاور ماکزیمم و ارائه الگوریتم کنترل پایدار کننده
چکیده :
در این مقاله شبیه سازی ( با دو نرم افزار MATLAB و ORCAD در فضای FBPN ) و شاخت درایو یک موتور القائی تکفاز جهت بدست آوردن راندمان و گشتاور ماکزیمم ، مورد بررسی خواهد گرفت . این درایور با استفاده از مدار قدرت سوئیچینگی و یک خازن و مدار کنترل میکرو کنترلی ، روشی خاص را برای بدست آوردن مشخصات و راندمان وگشتاور ماکزیمم به اجرا در می آورد. در این روش به دو خازن راه انداز و دائم نیز سوئیچ گریز از مرکز ، دیگر نیازی نیست . نمونه آزمایشگاهی این درایور بوسیله یک خازن راه انداز و یک مدار قدرت شوئیچینگی دارای دو IGBT و یک مدار شامل میکروکنترلر PIC-16F877 ، ساخته شده است . در مقاله علاوه بر موارد فوق برای نخستین بار الگوریتم کنترل پایدار کننده برای این نوع درایور ارائه شده است .
کلمات کلیدی : موتو رالقائی تکفاز ، درایور ، راندمان و گشتاور ماکزیمم
از اینجا بدانلودید!!!!
چکیده :
در این مقاله شبیه سازی ( با دو نرم افزار MATLAB و ORCAD در فضای FBPN ) و شاخت درایو یک موتور القائی تکفاز جهت بدست آوردن راندمان و گشتاور ماکزیمم ، مورد بررسی خواهد گرفت . این درایور با استفاده از مدار قدرت سوئیچینگی و یک خازن و مدار کنترل میکرو کنترلی ، روشی خاص را برای بدست آوردن مشخصات و راندمان وگشتاور ماکزیمم به اجرا در می آورد. در این روش به دو خازن راه انداز و دائم نیز سوئیچ گریز از مرکز ، دیگر نیازی نیست . نمونه آزمایشگاهی این درایور بوسیله یک خازن راه انداز و یک مدار قدرت شوئیچینگی دارای دو IGBT و یک مدار شامل میکروکنترلر PIC-16F877 ، ساخته شده است . در مقاله علاوه بر موارد فوق برای نخستین بار الگوریتم کنترل پایدار کننده برای این نوع درایور ارائه شده است .
کلمات کلیدی : موتو رالقائی تکفاز ، درایور ، راندمان و گشتاور ماکزیمم
از اینجا بدانلودید!!!!
دیدگاه