اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

    سلام به همه دوستان عزیز
    یه سوالی همین الان ذهنم رو مشغول کرده اونم اینه که اگه بعد از کار ژنراتور یهو یه بار پر مصرف بصورت ضربه ای مثل دستگاه جوش.... وارد مدار شد.. به طبع توان مصرفی دستگاه روی عملکرد ژنراتور تاثیر میذاره... حالا این شوک وارد شده به ژنراتور آسیب میرسونه؟ با چی میشه اون رو مهار کرد؟؟؟

    ممنون از همه شما عزیزان
    برای تشکر از امتیاز مثبت استفاده کنید . have a nice time

    دیدگاه


      #17
      پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

      نوشته اصلی توسط djalikalan
      سلام به همه دوستان عزیز
      یه سوالی همین الان ذهنم رو مشغول کرده اونم اینه که اگه بعد از کار ژنراتور یهو یه بار پر مصرف بصورت ضربه ای مثل دستگاه جوش.... وارد مدار شد.. به طبع توان مصرفی دستگاه روی عملکرد ژنراتور تاثیر میذاره... حالا این شوک وارد شده به ژنراتور آسیب میرسونه؟ با چی میشه اون رو مهار کرد؟؟؟

      ممنون از همه شما عزیزان
      اصلن اونه رو مهار نمیکنن
      توی طراحی اولیه قدرت دیزل رو یکمی بالاتر میگیرن



      اگه مردم می دونستن زمان چقدر با ارزشه دیگه هیچ وقت کفش بند دار نمی خریدن البرت انیشتن

      دیدگاه


        #18
        پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

        موضوع رو خیلی ساده گرفتین تو سرمای زمستون موتور بدبخت بیست یا سی بار استارت میخواد مهندسا باید ردیف کرد

        دیدگاه


          #19
          پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

          به دلیل اینک تو سرمای زمستون هم روغن و هم گازوییل یخ میزنه معمولا تو اطاقی که دیزل توش قرار داره یه هیتر برقی بزرگ قرار داده میشه تا فضا رو همیشه گرم نگه داره. پس زمستوناش گرمتر از تابستوناشه.

          دیدگاه


            #20
            پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

            سلام

            دوست گرامی ، گرمکن در مسیر آب قرار میگیره که آب یخ نزنه.
            برای گازوئیل هم راهکارهای دیگری وجود داره که یکیش گرم کردن هوای اتاق دیزل است.

            شاد باشید و پیروز
            نوشته اصلی توسط Mahdi_Vaziri
            به دلیل اینک تو سرمای زمستون هم روغن و هم گازوییل یخ میزنه معمولا تو اطاقی که دیزل توش قرار داره یه هیتر برقی بزرگ قرار داده میشه تا فضا رو همیشه گرم نگه داره. پس زمستوناش گرمتر از تابستوناشه.

            دیدگاه


              #21
              پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

              ما متاسفانه تو ایران وقتی یک مداری طراحی میکنیم و میبینیم تو خونمون جواب داده دیگه سریع میریم سراغ فروشش.
              من خودم از یکی از کمپانیهای مطرح دنیا تو این زمینه بازدید داشته ام.فرقشون با ما اینه که بعد از تولید یک برد ، تازه تستشون شروع میشه.
              یک دستگاه گذاشته بودند که از کمپانی TDK خریده بودند به قیمت 1 میلیون دلار فقط برای تست لرزش.
              دستگاه های متعدد دیگه برای تست سرما ، گرما ، رطوبت ، نویز الکترومغناطیسی و ....
              ببخشید ، ولی باید بگم پدر یک برد رو در میاوردند تا آماده فروش بازار بکنن.
              تازه وقتی میخواستند یکی از Supplier هاشون مثلا فلان برند تولید کننده خازن الکترولیت رو با تولیدات یک شرکت معتبر دیگه عوض کنن دوباره کلی تست ، تست و تست.

              کلاً فرق ما با دنیا تو تولید و طراحی اینه.

              دیدگاه


                #22
                پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

                باسلام وتشکرازاظهارنظردوستان:
                1-شمایدازسیستم اتوماتیک هوشمندکه برای موازی کردن ژنراتورها با شبکه های برق وجوددارداستفاده کنید
                2-برای حالتی که شمافرمودی باقطع برق واستفاده ازحالت اتوماتیک سیستم ژنراتور راروشن میکند وبا آمدن برق شبکه پس از سنکرون شدن شبکه با ژنراتوربطورخودکاردرزمانی که مد نظرشماست ژنراتورخاموش میشود
                3-بااستفاده ازسیستم موازی کردن میتوان درهرزمان که لازم باشدژنراتورراباشبکه موازی کرد(پارالل)
                محمدرضامکوندی
                WWW.MMCVANDY.BLOGFA.COM
                MMCVANDY@YAHOO.COM

                دیدگاه


                  #23
                  پاسخ : راه انداز ژنراتور بعد از قطع برق

                  نوشته اصلی توسط اتابک2
                  موضوع رو خیلی ساده گرفتین تو سرمای زمستون موتور بدبخت بیست یا سی بار استارت میخواد مهندسا باید ردیف کرد
                  همونطور که دوستان گفتند
                  ساده تر از اونی که فکر میکنین این مشکل رو حل کردند
                  با یه هیتر که تو مسیر آبه موتور رو گرم نگه میدارن
                  نتیجه : تو ارتفاع چهار هزار متر از سطح دریا در دمایی که دستمال مرطوب تو اطاق دربسته تو دستت یخ میزنه دیزل با یک استارت روشن میشه
                  تازه این دیزل شمع گرمکن نداره

                  دیدگاه

                  لطفا صبر کنید...
                  X