سلام
برای یه بخاری گازی ژاپنی که برق ۱۱۰ ولت هم نیاز داره
یه ترانس ۲۲۰ به ۱۱۰ میخواستم،یه چوک مهتابی رو از
قسمت مخالف ترمینال روکشش رو بازکردم،بصورت تصادفی
وچشمی یکی از سیمها رو مقداری جدا کردم ویه سیم بهش
متصل کردم،دوسر ترمینال به فاز و نول زدم واز یک ورودی
وسیمی که متصل کردم خروجی گرفتم،جالبه که دقیقا محلی
انتخاب کردم فیکس ۱۱۰ ولته و با ورودی دوم ۱۰۰ولت
حالا سوال میتونم از این استفاده کنم
دوم اینکه چرا یه اتو ترانس ۲۲۰ به ۱۲ برق میگره ،میدونم
ایزوله نیست ولی ۱۲ ولت که هست ،یعنی اگر ورودی رو
به صورتی وصل کنیم که ثانویه بین نول و سر ۱۲ ولت باشه
بازهم برق داره؟
برای یه بخاری گازی ژاپنی که برق ۱۱۰ ولت هم نیاز داره
یه ترانس ۲۲۰ به ۱۱۰ میخواستم،یه چوک مهتابی رو از
قسمت مخالف ترمینال روکشش رو بازکردم،بصورت تصادفی
وچشمی یکی از سیمها رو مقداری جدا کردم ویه سیم بهش
متصل کردم،دوسر ترمینال به فاز و نول زدم واز یک ورودی
وسیمی که متصل کردم خروجی گرفتم،جالبه که دقیقا محلی
انتخاب کردم فیکس ۱۱۰ ولته و با ورودی دوم ۱۰۰ولت
حالا سوال میتونم از این استفاده کنم
دوم اینکه چرا یه اتو ترانس ۲۲۰ به ۱۲ برق میگره ،میدونم
ایزوله نیست ولی ۱۲ ولت که هست ،یعنی اگر ورودی رو
به صورتی وصل کنیم که ثانویه بین نول و سر ۱۲ ولت باشه
بازهم برق داره؟
دیدگاه