سلام
دوستان میخام مواردی که در طراحی های واقعی باید در نظر گرفته شود را بگم وانتظار دارم کسانی که اطلاعات دارند کمکم کنند
1-طراحی سیستم شناسایی خط معیوب یا غیر فعال:
به این صورت میباشد که وقتی پی ال سی خروجی را فعال کرد باید تشخیص دهد که آیا موتور فعال شده یا نه اگر نه این خط را خاموش وخط بعدی را فعال کند برای این کار لازم است حتما از کنتاکتور فیدبک به پی ال سی بدهیم
2-طراحی عیب یابی سیستم:
به این صورت میباشد که پی ال سی باید خط معیوب را تشخیص داده ضمن سوییچ به خط سالم بعدی فالت خط معیوب را به اوپراتور اعلام نماید
3-طراحی سیستم نوبت زنی:
برای متعادل نمودن کارکرد تمامی خطوط پی ال سی باید به صورت زمانی یا نوبتی خطوط دیگر را نیز وارد مدار کند
4-امکان خارج نمودن هر یک از خطوط از مدار بدون اینکه خللی در کنترل پی ال سی بوجود آید
5-قابلیت راه اندازی خطوط بصورت دستی:
تا در صورت ایجاد مشکل در پی ال سیستم بهره برداری با مشکل برخورد نکند
6-طراحی به صورت حلقه بسته
دوستان در این زمینه ها اگر سوالی دارند مطرح کنند تا از طریق من یا دوستان جواب داده شود
دوستان میخام مواردی که در طراحی های واقعی باید در نظر گرفته شود را بگم وانتظار دارم کسانی که اطلاعات دارند کمکم کنند
1-طراحی سیستم شناسایی خط معیوب یا غیر فعال:
به این صورت میباشد که وقتی پی ال سی خروجی را فعال کرد باید تشخیص دهد که آیا موتور فعال شده یا نه اگر نه این خط را خاموش وخط بعدی را فعال کند برای این کار لازم است حتما از کنتاکتور فیدبک به پی ال سی بدهیم
2-طراحی عیب یابی سیستم:
به این صورت میباشد که پی ال سی باید خط معیوب را تشخیص داده ضمن سوییچ به خط سالم بعدی فالت خط معیوب را به اوپراتور اعلام نماید
3-طراحی سیستم نوبت زنی:
برای متعادل نمودن کارکرد تمامی خطوط پی ال سی باید به صورت زمانی یا نوبتی خطوط دیگر را نیز وارد مدار کند
4-امکان خارج نمودن هر یک از خطوط از مدار بدون اینکه خللی در کنترل پی ال سی بوجود آید
5-قابلیت راه اندازی خطوط بصورت دستی:
تا در صورت ایجاد مشکل در پی ال سیستم بهره برداری با مشکل برخورد نکند
6-طراحی به صورت حلقه بسته


دیدگاه