اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مشکلاتی که در خرید از فروشگاه باهاش روبرو شدید رو عنوان کنید

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مشکلاتی که در خرید از فروشگاه باهاش روبرو شدید رو عنوان کنید

    به امید دیده شدن از طرف مدیریت محترم

    ضمن عذر خواهی از مدیریت محترم ولی به نظرم وقتی میبینید یک تاپینگ با موضوعی متفاوت میزارید و کاربران میان و این تعداد پست در مورد مشکلاتشون در خرید از سایت که ربطی هم با موضوع تاپینگ نداره رو میزارن به نظرم بهتر بود خودتون وقتی تاپینگ مربوطه رو قفل میفرمایید بهتر بود یک تاپینگ هم با اون موضوع قرار بدید و صحبتهای مشتری هاتون رو بشنوید چون مهمترین چیز توی کاسبی اول مشتری مداری هست بعد تامین قطعات و اجناس امیدوارم این صحبتهای من رو بی ادبی نبینید به عنوان یک دوست ببینید که این سایت و انجمن واسش مهمه

    اول هم مشکل خودم رو میگم چون واقعا اولین بار هست که از سایتتون خرید کردم و توی عمرم اولین بار هست که انقدر اذیت شدم در یک خرید اینترنتی و بزرگترین مشکلم با روش مرجوعی سایت بود که به نظرم روشی منسوخ شدست و بسیار ناراحت کنندست
    چون زمانی که یک مشتری میبینه نیاز هست یک کالایی که بهش نیاز داشته و منتظر مونده تا برسه مشکلی داره و نیاز هست مرجوعش کنه خود این موضوع برای اون فرد ناراحت کننده هست و به نظرم در چنین شرایطی بهتره که مسیر مرجوع کردن رو برای اون فرد ساده و اسون کنه ادم ولی متاسفانه توی چنین شرایطی وقتی به سایت eca مراجعه میکنه متوجه میشه که تازه مشکلات شروع شده باید بره تیکت ثبت کنه که خودش حداقل یک ساعت زمان میبره بعد مجدد یک روز صبر کنه و تا کارشناس جواب بده و مجدد جواب بده و خود این نامه نگاری ها برای شخص بنده یک هفته طول کشید تا تازه به مرحله بازگشت کالا رسید تازه من خودم اومدم زودتر کالا رو ارسال کردم. تا همین قسمتش ببینید برای یک کالا که به تصور مشتری ایراد از سمته فروشگاه بوده و کالا ایراد داشته (حالا ما به درست و یا غلط بودنش کاری نداریم) چقدر زمان و انرژی صرف شده و به نظرم کمتر کسی هست ک انقدر وقته ازاد داشته باشه که بزاره برای یک کالا که با قیمت n تومن خرید بخواد مرجوعش کنه.
    از اینجا به بعد مشکلات شخصی خودم رو عنوان میکنم

    بنده ماژول امپلی فایر خرید کردم و با طی مراحل بالا ارسال کردم و رسیده به دسته کارشناسه فنی شما
    توی تیکت عنوان کردم که ماژول باتری شارژ میکنه مشکلی نداره ولی به محض متصل شدن بهش و افزایش ولوم ماژول هنگ میکنه تند تند ریست میشه
    کارشناستون بدون توجه به گفته های من پاسخ داده که قسمته شارژ باتری سوخته ولی قسمته یو اس بی سالمه و مشمول گارانتی نمیشه
    من پاسخ دادم شما از طریق همون یو اس بی وصل بشید ببینید ماژول مشکلی نداره کارشناس پاسخ داده ک مشکلی نداره کالا برگشت دادن واسم رسیده دستم میبینم قسمته شارژ سالمه باتری رو شارژ میکنه و مجدد تا به ماژول وصل میشم شروع میکنه ریست شدن میام مجدد یک ساعت وقت میزارم تایپ میکنم تیکت ثبت کنم میبینم با اون شماره سفارش اجازه نمیده تیکت ثبت کنم میرم شماره سفارشی که ماژول رو باهاش برگشت دادن بیارم میبینم تمامه متنی که تایپ کردم رفرش
    ​​​​​​ شده مجدد میشینم مینویسم و ارسال میکنم کارشناستون بعد از یک روز میاد و میگه شماره سفارش اشتباست تیکت رو میبنده
    زنگ میزنم پشتیبانی تیکت رو برام باز میکنن میگن ویدئو بزار میرم ویدئو ضبط میکنم میخوام ارسال کنم میبینم حجم ویدئو من 230 مگ هست محدودیت شما 20 مگ هست (اخه چجوری با یک گوشی هوشمند جدید ادم ویدئو ضبط کنه که حجمش بشه 20 مگ) ویدئو رو کانورت کردم شده 70 مگ بعد نشستم تقسیمش کردم به 4 قسمت میبینم هر کاری میکنم زیر 20 مگ نمیشه
    به نظر شما حالا این مدل مرجوعی مدل درستی هست والا اگه همون اول به صورت تلفنی با کارشناس حرف زده بودم انقدر دردسر نیاز نبود ادم تحمل کنه

    باز هم اگر لحن صحبتها یک جاهایی بد بود ازتون عذر خواهی میکنم و امید وارم که وقت بزارید و این پست رو هم بخونید

    #2
    سلام دوست عزیز روز خوش

    با ایمیل شما در انجمن siavashxxxx@gmail.com تنها دو سفارش در سایت ثبت شدن که تاجاییکه من بررسی کردم ماژول آمپلی فایر داخل لیست سفارش نبود.
    همینطور که میبینید واقعا بدون بررسی و خواندن متن تیکت (شماره تیکت هم ندادید) نمیشه یک مشکل فنی رو بررسی کرد. این سیستم تیکتی اگر نباشه واقعا چطور میشه مشکلات رو رفع کرد؟ ما یک فروشگاه کوچیک نیستیم که یک نفر زنگ بزنه و با شما تلفنی مسئله رو حل کنه روزانه چندصد سفارش وجود دارند و مجبور سیستمی کردن کارها هستیم.
    من به بخش فنی گفتم با اکانت مرتبط با این ایمیل تماس تلفنی بگیرند (تو لیست تماس ها قرار میگیرید و به ترتیب تماس گرفته خواهد شد) و در مورد مشکل باهاتون صحبت خواهند کرد.


    باید بره تیکت ثبت کنه که خودش حداقل یک ساعت زمان میبره
    کل مراحل ثبت نام : نام/شماره همراه/ایمیل/رمز عبور هست ....... واقعا یک ساعت زمان نمیبره .

    در هر صورت من تمام موارد رو به تیم های مربوطه اطلاع میدم و قطعا جهت جلب رضایت شما، تلاش خواهیم کرد.
    موفق باشید
    I ❤️ ECA

    دیدگاه


      #3
      نوشته اصلی توسط امیرعلی بلورچیان نمایش پست ها
      سلام دوست عزیز روز خوش

      با ایمیل شما در انجمن siavashxxxx@gmail.com تنها دو سفارش در سایت ثبت شدن که تاجاییکه من بررسی کردم ماژول آمپلی فایر داخل لیست سفارش نبود.
      همینطور که میبینید واقعا بدون بررسی و خواندن متن تیکت (شماره تیکت هم ندادید) نمیشه یک مشکل فنی رو بررسی کرد. این سیستم تیکتی اگر نباشه واقعا چطور میشه مشکلات رو رفع کرد؟ ما یک فروشگاه کوچیک نیستیم که یک نفر زنگ بزنه و با شما تلفنی مسئله رو حل کنه روزانه چندصد سفارش وجود دارند و مجبور سیستمی کردن کارها هستیم.
      من به بخش فنی گفتم با اکانت مرتبط با این ایمیل تماس تلفنی بگیرند (تو لیست تماس ها قرار میگیرید و به ترتیب تماس گرفته خواهد شد) و در مورد مشکل باهاتون صحبت خواهند کرد.


      باید بره تیکت ثبت کنه که خودش حداقل یک ساعت زمان میبره
      کل مراحل ثبت نام : نام/شماره همراه/ایمیل/رمز عبور هست ....... واقعا یک ساعت زمان نمیبره .

      در هر صورت من تمام موارد رو به تیم های مربوطه اطلاع میدم و قطعا جهت جلب رضایت شما، تلاش خواهیم کرد.
      موفق باشید
      بنده باز هم تاکید میکنم قصد پیشنهاد بود و چون اطمینان داشتم و دارم که شما و تیمتون گاملا پیگیر مشکلات احتمالی کاربر ها هستید این مبحث رو باز کردم
      و جا داره تشکر کنم از شما و بچه های پشتیبانی برای پیگیری و حل مشکل من
      برای شما هم جناب بلورچیان ارزو میکنم همینطور مسیر پیشرفت رو ادامه بدید و در کنار عزیزاتون شاد باشید

      دیدگاه

      لطفا صبر کنید...
      X