پاسخ : کمک برای طراحی مدار اتومات راهنمای خودرو
با سلام، من هم با چنین مشکلی مواجه شدم، مدار فلاشر خودرو رو باز کردم و دیدم که از دو قسمت نوسان ساز و خطایاب تشکیل شده، قسمت خطایاب با مانیتور جریان توسط مقاومت شنت و تشخیص کم بودن جریان عبوری یک قسمت اضافه رو وارد مدار نوسان ساز میکنه و همین باعث میشه سرعت چشمک زدن از 1.4 فلش بر ثانیه به 5 فلش بر ثانیه افزایش پیدا کنه، فقط کافی هست ارتباط این دو قسمت قطع بشه، این کار رو امتحان کردم و بخوبی جواب داد، در پست بعدی شماتیک مدار و نحوه از کار انداختن قسمت Fault Detector رو مشخص میکنم، با تشکر از شما
دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم
پایه ای که عمود بر دو پایه دیگر هست و با L نشون داده شده خروجی به لامپ های راهنما است و سر دیگر لامپ راهنما به شاسی وصل میشه، پایه پایین سمت چپ مثبت باتری است و با B نشون داده شده و پایه پایین سمت راست شاسی خودرو یا منفی هست که با E مشخص کرده اند
نوشته اصلی توسط Electr0nics
نمایش پست ها
دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم
نوشته اصلی توسط Electr0nics
نمایش پست ها
دیدگاه