پاسخ : کوچ کردن از کدویژن به AtmelStudio
از آنجایی که من درحال تایپ بودم و همانطور که جناب sadeghmojtabaei پاسخ دادند عرض کنم که:
این ستاره ها علامت اشاره گر هستند و زمانی که در آرگومان یک تابع قرار می گیرند برای استفاده از آن تابع باید آدرس محل مورد نظر بجای آرگومان قرار گیرد مثلا:
علامت & آدرس محلی که متغیر در آن تعریف شده رو به تابع ارسال می کند.
در زبان C رابطه نزدیکی بین آرایه ها و رشته ها وجود دارد. یک رشته آرایه ای از کارکترهاست و نام آرایه اشاره گری است به آدرس محل شروع آرایه بنابراین اگر از آرایه به عنوان آرگومان استفاده شود نیازی نیست علامت & قرار داده شود.
قدرت اصلی زبان C همین اشاره گرها هستند.
از آنجایی که من درحال تایپ بودم و همانطور که جناب sadeghmojtabaei پاسخ دادند عرض کنم که:
این ستاره ها علامت اشاره گر هستند و زمانی که در آرگومان یک تابع قرار می گیرند برای استفاده از آن تابع باید آدرس محل مورد نظر بجای آرگومان قرار گیرد مثلا:
کد:
uint8_t x; void pointer_test(uint8_t *); برای استفاده از تابع باید به این صورت بنویسیم pointer_test(&x);
در زبان C رابطه نزدیکی بین آرایه ها و رشته ها وجود دارد. یک رشته آرایه ای از کارکترهاست و نام آرایه اشاره گری است به آدرس محل شروع آرایه بنابراین اگر از آرایه به عنوان آرگومان استفاده شود نیازی نیست علامت & قرار داده شود.
قدرت اصلی زبان C همین اشاره گرها هستند.
دیدگاه