پاسخ : اینترفیسهای عیب یابی خودروهای انژکتوری توسط میکرو کنترلر
در یک سیلندر سوپاپ هایی نیز برای دود و هوا تعبیه شده اند.
زمانیکه سیلندر در مرحله مکش قرار می گیرد، سوپاپ هوا باز شده، در اثر مکش موتور مخلوط سوخت و هوا وارد سیلندر می شوند.
در مرحله تراکم، هر دو سوپاپ بسته شده و با بالا رفتن پیستون به سمت TDC مخلوط فشرده می شود.
در مرحله احتراق نیز هر دو سوپاپ بسته بوده و با جرقه زدن شمع، مخلوط محترق می شود.
در مرحله تخلیه سوپاپ دود باز و سوپاپ هوا بسته می باشد. و دود از موتور خارج می شود.
همانطور که بررسی شد، در موتور با نیاز به سیستم هایی داریم که پیوسته مخلوط سوخت و هوا را در پشت سوپاپ هوا آماده نگه داشته باشند و در زمان های لازم با ایجاد جرقه، احتراق را انجام دهند... :rolleyes:
در یک سیلندر سوپاپ هایی نیز برای دود و هوا تعبیه شده اند.
زمانیکه سیلندر در مرحله مکش قرار می گیرد، سوپاپ هوا باز شده، در اثر مکش موتور مخلوط سوخت و هوا وارد سیلندر می شوند.
در مرحله تراکم، هر دو سوپاپ بسته شده و با بالا رفتن پیستون به سمت TDC مخلوط فشرده می شود.
در مرحله احتراق نیز هر دو سوپاپ بسته بوده و با جرقه زدن شمع، مخلوط محترق می شود.
در مرحله تخلیه سوپاپ دود باز و سوپاپ هوا بسته می باشد. و دود از موتور خارج می شود.
همانطور که بررسی شد، در موتور با نیاز به سیستم هایی داریم که پیوسته مخلوط سوخت و هوا را در پشت سوپاپ هوا آماده نگه داشته باشند و در زمان های لازم با ایجاد جرقه، احتراق را انجام دهند... :rolleyes:
دیدگاه