بنظزتون چه جوابی میشه به این سوال داد و
مظمئنا بستگی داره به حجم کاری که میخواین انجام بدین. چرا که نه (فقط این وسط باید سرعت پردازشی و حجم حافظه های در دسترس رو در نظر داشته باشید)
برای بحث classificationمی خواهم استفاده کن
یک سری سنسور در جاه نصب می شود و سپس
داده ها سنسور ها گرفته می شه و جهت دسته بندی خودرو ها از شبکه عصبی استفاده کنم(کامیون ،سواری،کامیونت و...)
برای بحث classificationمی خواهم استفاده کن
یک سری سنسور در جاه نصب می شود و سپس
داده ها سنسور ها گرفته می شه و جهت دسته بندی خودرو ها از شبکه عصبی استفاده کنم(کامیون ،سواری،کامیونت و...)
دوست گرامی
اگر سنسورها بر پایه ID رادیویی خاصی عمل کنند قاعدتا این کار براحتی امگانپذیره ولی از جایی که خودروهای ایرانی به طور عمومی دارای شناسه رادیویی اختصاصی نیستند احتمالا مورد نظر شما تشخیص بصری مبتنی بر دوربین میباشد که برای این منظور سرعت AVR بسیار اندک میباشد .... در حقیقت تشخیص بصری دهها اتومیبل در دقیقه حتی از توان یک پردازنده 32 بیتی نیز خارج میباشد
دوست گرامی
اگر سنسورها بر پایه ID رادیویی خاصی عمل کنند قاعدتا این کار براحتی امگانپذیره ولی از جایی که خودروهای ایرانی به طور عمومی دارای شناسه رادیویی اختصاصی نیستند احتمالا مورد نظر شما تشخیص بصری مبتنی بر دوربین میباشد که برای این منظور سرعت AVR بسیار اندک میباشد .... در حقیقت تشخیص بصری دهها اتومیبل در دقیقه حتی از توان یک پردازنده 32 بیتی نیز خارج میباشد
پس برای این کار چه چیزی پیشنهاد میکنید؟
آیا استفاده از بردهای رزبپری پای مناسب است
در ضمن روش تشخیص بر مبنای اثر مغناطیسی خودرو عبوری خواهد بود
با سلام
شما ابتدا بایدخصوصیاتی از خودرو رو که با استفاده از اونها میخواید عمل دسته بندی رو انجام بدین مشخص کنین. یعنی مثلا اثر مغناطیسی میشه یکی. دیگه چی هست؟
گه یکی باشه که خیلی ساده ست و نیازی به شبکه ی عصبی نداره.
بعد از اینکه تعداد ورودیها برای هر خودرو مشخص شد تازه طراحی شبکه و حجم محاسباتش رو میشه تخمین زد و با توجه به سرعت عملی که نیاز دارید پردازنده ی مناسبش قابل انتخابه.
کمترین توقع از یک فرد تحصیلکرده، دانستن املای صحیح کلمات است.
دیدگاه