سلام دوستان من دارم سعی میکنم که به وسیله emWin چند تا بازی بسازم تا
بعدا یه گیم کنسول پرتابل کوچیک طراحی کنم و بسازم.
حالا دو سه تا سوال دارم:
1-برای استفاده از GIF در emWin باید gif ها دائما رفرش بشن. برای این که مثلا هر 10 میلی ثانیه رفرش بشه میشه از یک تسک در سیستم عامل استفاده کرد؟
چون استفاده از GIF در بازی اون رو واقعی تر میکنه (مثلا فرض کنید که یه جا قراره که آب باشه و آب اگه انیمیت شده باشه
2-به نظرتون با توجه به این که قراره از SSD1289 در پروژه استفاده بشه، استفاده از STM32F103ZET6 بهتره یا استفاده از یک LPC1788?
چون در نهایت باید از باس خارجی استفاده بشه و LCD Controller به درد نمیخوره.
3- به نظرتون بهتره که از چند میکروکنترلر به همراه پردازنده اصلی استفاده بشه یا این که همه کار هارو خود CPU انجام بده؟ (مثلا یه Cortex-M0 برای مدیریت دکمه ها و تاچ، یه ATTiny13 برای پاور و ...)
4- بعد به نظرتون بهتره که از دوتا SRAM استفاده بشه یا از SDRAM ؟ (مثل این که STM32 SDRAM رو ساپورت نمیکنه، درسته؟)
بعد یه سوال بی ربط: آیا NAND FLASH هم محدودیت در دفعات خواندن و نوشتن داره یا نامحدوده؟
بعدا یه گیم کنسول پرتابل کوچیک طراحی کنم و بسازم.
حالا دو سه تا سوال دارم:
1-برای استفاده از GIF در emWin باید gif ها دائما رفرش بشن. برای این که مثلا هر 10 میلی ثانیه رفرش بشه میشه از یک تسک در سیستم عامل استفاده کرد؟
چون استفاده از GIF در بازی اون رو واقعی تر میکنه (مثلا فرض کنید که یه جا قراره که آب باشه و آب اگه انیمیت شده باشه
2-به نظرتون با توجه به این که قراره از SSD1289 در پروژه استفاده بشه، استفاده از STM32F103ZET6 بهتره یا استفاده از یک LPC1788?
چون در نهایت باید از باس خارجی استفاده بشه و LCD Controller به درد نمیخوره.
3- به نظرتون بهتره که از چند میکروکنترلر به همراه پردازنده اصلی استفاده بشه یا این که همه کار هارو خود CPU انجام بده؟ (مثلا یه Cortex-M0 برای مدیریت دکمه ها و تاچ، یه ATTiny13 برای پاور و ...)
4- بعد به نظرتون بهتره که از دوتا SRAM استفاده بشه یا از SDRAM ؟ (مثل این که STM32 SDRAM رو ساپورت نمیکنه، درسته؟)
بعد یه سوال بی ربط: آیا NAND FLASH هم محدودیت در دفعات خواندن و نوشتن داره یا نامحدوده؟
دیدگاه