پاسخ : دیکد فرمت های تصویری و نمایش روی LCD 3.2 با LPC1768
سلام.
این که جواب نداد دلایل زیادی داره که با این توضیح مفصلی که شما دادید نمیشه کمکی کرد. :biggrin:
اما توابع:
تابعی که برای نمایش عکس استفاده میشه که فقط کارش اینه که دو تا متغییر عمومی رو که x,y هستند رو مقدار دهی میکنه و شروع به دریافت اطلاعات عکس و نمایش روی lcd میکنه.
این تابع عکس رو از USB میخونه و توی آرایه Buff قرار میده که یک آرایه 16 کیلو بایتیه.
اگه رمتون محدوده میتونید به ابتدای هدر lcd برید و حجمشو تغییر بدید. که حد اقل اون 3 کیلو بایت هست.
کارش خوندن اطلاعات عکس از حافظه است.
کارش نمایش اطلاعات دریافتی و دیکد شده روی lcd هست که توسط تابع disp_blt این کار رو انجام میده.
اطلاعات عکس به صورت بلوکی در آرایه Buff ذخیره میشن.(شطرنجی)
پس با دادن مختصات 4 گانه به تابع disp_blt توسط دستور LCD_PutPixel کار نمایش انجام میشه.
برای نمایش JPG کل توابع به کار گرفته شده همینا هستش.
که همشون توی هدر lcd هستن.
البته فایل های tjpgd.h و tjpgd.c هم باید به برنامه اضافه شوند که کار اصلی پردازش را انجام میدهند.
سلام.
این که جواب نداد دلایل زیادی داره که با این توضیح مفصلی که شما دادید نمیشه کمکی کرد. :biggrin:
اما توابع:
کد:
lcd_show_jpg(0,0,"ECA.jpg");
کد:
load_jpg(file1,Buff,sizeof Buff);
اگه رمتون محدوده میتونید به ابتدای هدر lcd برید و حجمشو تغییر بدید. که حد اقل اون 3 کیلو بایت هست.
کد:
static UINT tjd_input (JDEC* jd,BYTE* buff,UINT nd)
کد:
static UINT tjd_output (JDEC* jd,void* bitmap,JRECT* rect)
اطلاعات عکس به صورت بلوکی در آرایه Buff ذخیره میشن.(شطرنجی)
پس با دادن مختصات 4 گانه به تابع disp_blt توسط دستور LCD_PutPixel کار نمایش انجام میشه.
برای نمایش JPG کل توابع به کار گرفته شده همینا هستش.
که همشون توی هدر lcd هستن.
البته فایل های tjpgd.h و tjpgd.c هم باید به برنامه اضافه شوند که کار اصلی پردازش را انجام میدهند.
دیدگاه