این چیه داداش ؟ اسباب بازیه ؟؟؟
باتری باید crate بالا باشه.باتری crate بالا الان ارزون ترینش ۳۰۰ تومنه.این باتری ۱۰۰ تومنی ها واسه چراغ شارژیه.
اتصال بین باتری ها باید نوار پلیت نیکل ضخیم ترجیحا دوبله نقطه جوش باشه تا بتونه در لحظه جریان استارت موتور تحویل بده...
ماژول bms حداقل باید ۱۰۰ امپر باشه.چون حتی ۱۰۰ امپرش هم واقعا ۱۰۰ امپر نمیده.
شما فعلا ماژول bms بیخیال شو.
اول باتری ها تو ببر تعمیرگاه ابزار شهرتون.
بده باتری هاتو پلیت نیکل جوش بزنه.
سیم نمره ۶ یا ۱۰ به سر پلیت مثبت و منفی وصل کن.
باتری بذار زیر شارژ با جریان کم پر پر کن.
یک لحظه بذار روی موتور ببین فقط استارت میزنه یا نه.
اگه استارت زد برو دنبال bms.
اگه استارت نزد یعنی باتری crate پایینه.
اگر باتری ولتاژش صفر شده یعنی مرده.باتری لیتیوم ولتاژش صفر بشود به اصطلاح میمیره و دیگه شارژ نمیگیره.
باید با ولتاژ بالاتر لحظه ای بهش کمی شوک بدی شاید زنده بشود و شارژ بگیرد البته این کار خطرناکی هست و توصیه نمیشود.
باتری باید crate بالا باشه.باتری crate بالا الان ارزون ترینش ۳۰۰ تومنه.این باتری ۱۰۰ تومنی ها واسه چراغ شارژیه.
اتصال بین باتری ها باید نوار پلیت نیکل ضخیم ترجیحا دوبله نقطه جوش باشه تا بتونه در لحظه جریان استارت موتور تحویل بده...
ماژول bms حداقل باید ۱۰۰ امپر باشه.چون حتی ۱۰۰ امپرش هم واقعا ۱۰۰ امپر نمیده.
شما فعلا ماژول bms بیخیال شو.
اول باتری ها تو ببر تعمیرگاه ابزار شهرتون.
بده باتری هاتو پلیت نیکل جوش بزنه.
سیم نمره ۶ یا ۱۰ به سر پلیت مثبت و منفی وصل کن.
باتری بذار زیر شارژ با جریان کم پر پر کن.
یک لحظه بذار روی موتور ببین فقط استارت میزنه یا نه.
اگه استارت زد برو دنبال bms.
اگه استارت نزد یعنی باتری crate پایینه.
اگر باتری ولتاژش صفر شده یعنی مرده.باتری لیتیوم ولتاژش صفر بشود به اصطلاح میمیره و دیگه شارژ نمیگیره.
باید با ولتاژ بالاتر لحظه ای بهش کمی شوک بدی شاید زنده بشود و شارژ بگیرد البته این کار خطرناکی هست و توصیه نمیشود.
دیدگاه