پاسخ : برای کنترل موتور رله بهتره با ترایاک؟
مشکل دوتاست
اول جریان لحظه ای زیادی که موقع استارت کشیده میشه و به پلاتین رله آسیب میزنه
دوم جریان لحظه خاموش کردن که به ترایاک آسیب میزنه
فیوز رو فکر کنم کمی پایینتر از جریان ترایاک انتخاب کرد
درسته؟
نوشته اصلی توسط نو رسیده
اول جریان لحظه ای زیادی که موقع استارت کشیده میشه و به پلاتین رله آسیب میزنه
دوم جریان لحظه خاموش کردن که به ترایاک آسیب میزنه
فیوز رو فکر کنم کمی پایینتر از جریان ترایاک انتخاب کرد
درسته؟
دیدگاه