مشکل بعدی زمانی هست که ماشین خاموش میشه و دوباره استارت میخوره...مثلآ در پمپ بنزین یا هرجای دیگه
که راننده مجبور میشه توقف کنه و دوباره استارت بزنه ...در ترافیک سنگین خیلی پیش میاد.......
هر بار استارت زدن ایمپالسهای ولتاژ و جریان در مدار ایجاد میکنه .....این ایمپالسها باعث سوختن رگلاتورهای بی کیفیت میشن
و حتی اگر رگلاتور مرغوب باشه بعلت ایزوله نبودن رگلاتور ایمپالس میتونه به منبع تغذیه گوشی آسیب بزنه.......
با این فیلتر هایی که از سلف و خازن تشکیل شدن میشه جلوش رو تا حدی گرفت؟ این ایمپالسها درچه حدودی هستند منظور تا چه ولتاژی بالا پایین میرن ؟ فکر کنم منظورتون از ایمپالس افزایش ولتاژ باشه درسته ؟
زندگی پر ز وجود است ولی ..
ما چه را می خواهیم چه را می جوییم که لب چشمه ی امید اینچنین نا امیدانه به سرابی تلخ مینگریم...
ممنون از راهنمایی
اگه ماشین خاموش باشه از شارژر فندکی استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟
نه . ولی اگه اختلاف ولتاژ بین خاموش و روشن بودن ماشین زیاد باشه فتامت دینام خرابه یا باتری ضعیف شده.در ضمن سوچچینگ بهترین راه ممکن واسه شارز گوشی هست مطمعن تر از زگلاتور
نه . ولی اگه اختلاف ولتاژ بین خاموش و روشن بودن ماشین زیاد باشه فتامت دینام خرابه یا باتری ضعیف شده.در ضمن سوچچینگ بهترین راه ممکن واسه شارز گوشی هست مطمعن تر از زگلاتور
تست کردم ماشین خاموش بود12.60بود وقتی روشن کردم شد14.40
اختلاف خیلیه؟؟؟؟گاز می دادم بیشتر می شد.....دینام برقش بعضی وقتا تا16ولت میره ....
شما گیریس رو پاک کن ببین رسوب میزاره یانه اگه رسوب گزاشت باتری زیاد شارز میشه یا کهنه هس اگه رسوب نمیکنه مشکل از دینام هس که گاز میده ولتاژ زیاد میشه
اه....بابا کار رو سخت نکنید لطفا......باطری یخیلی وقته کار می کنه حدود2یا 3ساله ولی ماشین ما بیشتر توخنه خابیده....نمی شه گفت باطری مشکل داره باطری قبلیش فابریکش بود اسیدی بود3.5سال کار کرد.....
من تحقیق کردم گفتند دینام ولتاژش روی16ولت میره خودم تست نکردم وقتی گاز میدادم مثلا اگه14.40بود می شد14.50البته کم گاز دادم بعدا تا اخر گاز مید تست می کنم.....ولی فکر نکنم مشکلی داشتهباشه طبیعیه
اه....بابا کار رو سخت نکنید لطفا......باطری یخیلی وقته کار می کنه حدود2یا 3ساله ولی ماشین ما بیشتر توخنه خابیده....نمی شه گفت باطری مشکل داره باطری قبلیش فابریکش بود اسیدی بود3.5سال کار کرد.....
من تحقیق کردم گفتند دینام ولتاژش روی16ولت میره خودم تست نکردم وقتی گاز میدادم مثلا اگه14.40بود می شد14.50البته کم گاز دادم بعدا تا اخر گاز مید تست می کنم.....ولی فکر نکنم مشکلی داشتهباشه طبیعیه
سلام....به همه....
راستش من زیاد با موتور اینور و اونور میرم .....بعد اگه از گوشی به عنوان mp3 استفاده کنم و اهنگ گوش بدم....شارژش زود تموم میشه....میخوام روی موتور گوشی رو شارژ کنم.....میخواستم بدونم میشه؟؟؟؟ چجوریه؟؟؟؟
یه طرحی که دیدم این بود که از یه شارژر فندکی استفاده کنم و یه جا فندکی ماشین که به باطری وصل کنم.....
ولی تا اون جا که فهمیدم استفاده از این روش برای گوشی مناسب نیست...چون افرادی که از این روش در ماشین استفاده کردند گفتند به دلیل نوسانات برق باعث شده گوشی بسوزه یا باطریش خراب بشه.....
خواستم بدونم راهی هست که بشه بدون خطر و مشکلی برای گوشی ....گوشی را شارژ کرد؟؟؟
گوشیم هم سونی z2 هستش.....و اگه باطریش خراب بشه باید باز بشه.....و مشکل اینجاست که بعد از باز شدن ضد اب بودنش را از دست میده.....
موتورم هم پالس 220 هستش و باطریش 9 آمپره......
بعد تا اونجایی که میدونم وقتی موتور خاموشه اگه از روش ذکر شده استفاده کنم .....مشکلی پیش نمیاد.....ولی وقتی موتور روشنه به دلیل کار کرد موتور...برق دارای نوسان میشه.....مخصوصا من که روی موتور زنون هم بستم.......
بعد یکی از طرح های دیگر این بود که با خرید یک اینورتر 12 به 220 از خود شارژر گوشی استفاده کنم.....
منتظر کمک هایتان هستم....
با تشکر. :applause: :nice: :nerd: :wow:
با سلام تعجب کردم که همچین سوالی باعث شده 10 تا تاپیک ایجاد کنه
به نظر من از ای سی رگلاتور سوئیچینگ LM2576. فکر کنم استفاده کن (از نوع 5 ولتش) این ای سی در ورودی میتونه از حدود 6 یا 7 ولت تا حدود 35 ولت دریافت کنه و خروجیش بسیار دقیقه
و به دلیل سوئیچینگ بودنش میشه گفت از ورودی و نویزها مربوزه ایزوله شده
دومین راه هم رگلاتور ترانزیستوری که البته میتونه نویز گیری خوبی داشته باشه ولی خروجیش را با دردسر و حاشیه امنیت کمی میتونید روی 5 ولت فیکس کنی
دوباره سلام...... یکی از دوستان در صفحات قبل خواسته بود که چند عکس از مدار اینورتری که خریدم بزارم.....
بفرمایید...:
http://cld.persiangig.com/preview/pmEBEd1CMy/DSC_0458.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/eRuWISJRTX/DSC_0459.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/qixuuOBq6C/DSC_0461.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/Yj2yx6F4G2/DSC_0463.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/tgu6M3HElA/DSC_0457.jpg
اینم از چند عکس از فیوز فابریک و فیوز خریداری شده :
البته فیوز فابریک از دستم افتاد و شکست.....
همانطور که گفتم فیوز فابریک 10 آمپر 32 ولت بوده و فیوزی که خریدم 10 آمپر 250 ولت میباشد......مشکلی به وجود میاد یا نه؟؟؟
http://cld.persiangig.com/preview/DZ5sHCAGSr/DSC_0464.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/xervvSA6MK/DSC_0440.jpg
و این که گوشی خالی رو با اینورتر که شارژ کردم هیچ فرقی با برق شهر نداشت.......یعنی با همون سرعت تقریبا دو و نیم ساعت به 100 درصد رسید....جریان خروجی شارژر گوشیم 1500 میلی آمپره....
دوباره سلام...... یکی از دوستان در صفحات قبل خواسته بود که چند عکس از مدار اینورتری که خریدم بزارم.....
بفرمایید...:
http://cld.persiangig.com/preview/pmEBEd1CMy/DSC_0458.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/eRuWISJRTX/DSC_0459.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/qixuuOBq6C/DSC_0461.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/Yj2yx6F4G2/DSC_0463.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/tgu6M3HElA/DSC_0457.jpg
اینم از چند عکس از فیوز فابریک و فیوز خریداری شده :
البته فیوز فابریک از دستم افتاد و شکست.....
همانطور که گفتم فیوز فابریک 10 آمپر 32 ولت بوده و فیوزی که خریدم 10 آمپر 250 ولت میباشد......مشکلی به وجود میاد یا نه؟؟؟
http://cld.persiangig.com/preview/DZ5sHCAGSr/DSC_0464.jpg
http://cld.persiangig.com/preview/xervvSA6MK/DSC_0440.jpg
و این که گوشی خالی رو با اینورتر که شارژ کردم هیچ فرقی با برق شهر نداشت.......یعنی با همون سرعت تقریبا دو و نیم ساعت به 100 درصد رسید....جریان خروجی شارژر گوشیم 1500 میلی آمپره....
بنظر میاد شماره ای سی ها پاک شده. ولی استفاده از ترانس یعنی ایزولاسیون نسبت به خروجی داره و این خوبه البته فکر کنم خروجیش مربعی باشه نه سینوسی .
دیدگاه