با سلام خدمت دوستان عزیز.
احتمالا اکثر دوستان دور موتور های اسپرتی که روی ماشین ها بسته می شه رو دیدن. من یکی از این دور موتور ها خریده ام و می خوام با یک Atmega 16 کنترلش کنم ولی متاسفانه تا به این ساعت که حدودا 2 ماه هست که دارم کار میکنم موفق نشدم. خیلی هم گشتم ولی هیچ چیزی در این مورد پیدا نکردم.
با انواع دستورات از جمله PWM تست کردم ولی جواب نگرفتم.
یک توضیح کوچک بدم که کلا چی داره 4 رشته سیم که سیم قرمز برق ، سیم زرد چراغ داخلش ، سیم سیاه منفی و سیم سبز دیتا دریافت می کنه که زمانیکه این سیم رو در ماشین های کاربراتور به منفی کوئل وصل میکنیم شروع به کار می کنه و در ماشین های انژکتور به سیم خروجی ECU که برای دور موتور اومده وصل کنیم کار می کنه.
با توجه به تستی که من در ماشین های کاربراتور انجام دادم زمانی که دور موتور رو بالا و پایین می کنی سر منفی کوئل ولتاژ بین 0 تا 7 رو نشون می ده که باعث کار کردن این دور موتور می شه ولی متاسفانه ولتاژ رو من با میکرو بالا و پایین می کنم ولی هیچ عکس العملی نمی بینم.
دوستان اگر می تونید کمک کنید که خیلی لازم دارم.
با تشکر از دوستان
احتمالا اکثر دوستان دور موتور های اسپرتی که روی ماشین ها بسته می شه رو دیدن. من یکی از این دور موتور ها خریده ام و می خوام با یک Atmega 16 کنترلش کنم ولی متاسفانه تا به این ساعت که حدودا 2 ماه هست که دارم کار میکنم موفق نشدم. خیلی هم گشتم ولی هیچ چیزی در این مورد پیدا نکردم.
با انواع دستورات از جمله PWM تست کردم ولی جواب نگرفتم.
یک توضیح کوچک بدم که کلا چی داره 4 رشته سیم که سیم قرمز برق ، سیم زرد چراغ داخلش ، سیم سیاه منفی و سیم سبز دیتا دریافت می کنه که زمانیکه این سیم رو در ماشین های کاربراتور به منفی کوئل وصل میکنیم شروع به کار می کنه و در ماشین های انژکتور به سیم خروجی ECU که برای دور موتور اومده وصل کنیم کار می کنه.
با توجه به تستی که من در ماشین های کاربراتور انجام دادم زمانی که دور موتور رو بالا و پایین می کنی سر منفی کوئل ولتاژ بین 0 تا 7 رو نشون می ده که باعث کار کردن این دور موتور می شه ولی متاسفانه ولتاژ رو من با میکرو بالا و پایین می کنم ولی هیچ عکس العملی نمی بینم.
دوستان اگر می تونید کمک کنید که خیلی لازم دارم.
با تشکر از دوستان
دیدگاه