پاسخ : فایل اکسپلورر mmc به وسیله arm
سلام دوستان ، آقای روزیطلب برنامه ای که نوشتید برای نمایش پیکسل ها از تابع write_pixel استفاده کرده که این تابع برای نمایش هر پیکسل از 4تا write_wdr و 4تا write_index_regester استفاده کرده که اگه حساب کنیم میشه
(4*7)+(4*3)+5=45
45خط برنامه برای یک پیکسل در حالی که برنامه آقای جعفر پور این قسمت را با 9 خط انجام میده، بنابراین افزایش 4 برابری سرعت به دلیل 5 برابر شدن خطوط برنامه خنثی میشه ضمن اینکه به نظر میاد چون شما متغیر بافر را local تعریف کردید نمیتونید اون را بیش از 3600 قرار بدید که این هم سرعت را کم میکنه (البته این مشکل موقعی که rtx حذف نشده بود پیش می آمد و در برنامه بدون rtx من خودم چک نکردم )
در مورد عکس PCX من توی SAVE AS برنامه PAINT نگاه کردم فرمتی به این اسم ندیدم ، GBG لطف کنید توضیح بدهید که این فایل با چه برنامه ای ساخته میشه و الگوریتم ذخیره اطلاعات چطوری هست؟
نوشته اصلی توسط علیرضا روزیطلب
(4*7)+(4*3)+5=45
45خط برنامه برای یک پیکسل در حالی که برنامه آقای جعفر پور این قسمت را با 9 خط انجام میده، بنابراین افزایش 4 برابری سرعت به دلیل 5 برابر شدن خطوط برنامه خنثی میشه ضمن اینکه به نظر میاد چون شما متغیر بافر را local تعریف کردید نمیتونید اون را بیش از 3600 قرار بدید که این هم سرعت را کم میکنه (البته این مشکل موقعی که rtx حذف نشده بود پیش می آمد و در برنامه بدون rtx من خودم چک نکردم )
در مورد عکس PCX من توی SAVE AS برنامه PAINT نگاه کردم فرمتی به این اسم ندیدم ، GBG لطف کنید توضیح بدهید که این فایل با چه برنامه ای ساخته میشه و الگوریتم ذخیره اطلاعات چطوری هست؟
دیدگاه