اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

Collapse
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

    نوشته اصلی توسط ali-electoronic
    اینم برنامه که جواب نمیده:

    #include <stdio.h>
    #include <mega16.h>
    #include <lcd.h>
    #asm
    .equ __lcd_port=0x18
    #endasm
    void main(void)
    {
    lcd_init(16);
    lcd_clear();
    lcd_puts("ALI "
    کد:
    #include <mega16.h>
    
    #asm
    .equ __lcd_port=0x18
    #endasm
    #include <lcd.h>
    void main(void)
    {
    DDRB=0xFF;
    PORTB=0x00;
    lcd_init(16);
    lcd_clear();
    lcd_putsf("ALI ");
    }
    اشکالات برنامه شما یکی تعریف نکردن خروجی پورت بود و اون یکی استفاده از تابع lcd_puts به جای lcd_putsf بود.اولی برای رشته های توی رم استفاده میشه و اون یکی برای رشته های تو فلش.
    [img width=477 height=100]http://www.eca.ir/pic/upload/agazade.png[/img]

    دیدگاه


      پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

      نوشته اصلی توسط shahinbahari
      کد:
      #include <mega16.h>
      #include <lcd.h>
      #asm
      .equ __lcd_port=0x18
      #endasm
      
      void main(void)
      {
      DDRB=0xFF;
      PORTB=0x00;
      lcd_init(16);
      lcd_clear();
      lcd_putsf("ALI ");
      }
      اشکالات برنامه شما یکی تعریف نکردن خروجی پورت بود و اون یکی استفاده از تابع lcd_puts به جای lcd_putsf بود.اولی برای رشته های توی رم استفاده میشه و اون یکی برای رشته های تو فلش.
      سلام.ممنون من این برنامه رو هم امتحان کردم ولی کار نکرد؟نظرت چیه؟مشکل از کجاست؟
      همیشه در حال یادگیری.سعی می کنم موانع سر راهم را بردارم.

      دیدگاه


        پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

        سلام

        دوستان من یه برنامه نوشتم برای مگا16 که روی پورت سی دیسپلی 16x2 - روی دی خروجی که چند تا led هست و روی پورت بی هم کلید گزاشتم.

        برنامه داخل پروتئوس جواب میده ولی وقتی پروگرام میکنم led ها روشن میشن و درست کار میکنن ولی چیزایی که باید روی دیسپلی نشون بده نشون نمیده!

        vss=gnd
        vdd=5v
        پایه 3 اول به مقاومت متغییر وصل بود که هیچی نشون نمیداد بعد یه مقاومت 100 اهم وصل کردم حالا ردیف اول همه سگمنتا روشنه
        rs=c.0
        e=c.2
        db4=c.4
        db5=c.5
        db6=c.6
        db=c.7

        جالا وقتی یه Led به جای c.7 و c.6 وصل میکنم یه پالسی میاد ولی c.5 و c.4 و e فقط 2 ولت خروجی دائمی میدن!
        اینم برناممه:
        $regfile = "m16def.dat"
        $crystal = 4000000

        Config Portd = Output
        Config Portb.0 = Input
        Config Portb.1 = Input
        Config Lcdpin = Pin , Db7 = Pinc.7 , Db6 = Pinc.6 , Db5 = Pinc.5 , Db4 = Pinc.4 , Rs = Pinc.0 , E = Pinc.2

        Dim A As Byte
        Dim B As Byte

        Lcd " be name khoda"
        Waitms 300
        Cls

        Main:
        Portd = &B11111111
        A = Pinb.0
        B = Pinb.1
        If A = 1 Then
        Portd = &B10101010
        Lcd "fine"
        Waitms 300
        Cls
        End If
        If B = 1 Then
        Portd = &B01010101
        Lcd "fine"
        Waitms 300
        Cls
        End If
        Goto Main
        میشه راهنمایی کنین؟

        دیدگاه


          پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

          دوستان سلام
          من رو یه پروژه کار می کنم که توش نیاز به یه ال سی دی مطمئن دارم که سالها برام بدون مشکل کار بکنه.
          آخه قراره این طرح به فروش برسه نمی خوام بعدا واسم دردسر بشه
          هر چی سایزش مخصوصا تو عرض بیشتر باشه بهتره.اگه 240*128 باشه که دیگه عالی میشه
          فقط یه چیزی باشه که دوستان اونو راه اندازی کرده باشن و من رو بتونن تو راه اندازیش کمک کنن.
          از کمکتون واقعا ممنون میشم
          :redface: :redface: :redface:

          دیدگاه


            پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

            نوشته اصلی توسط san_313
            دوستان سلام
            من رو یه پروژه کار می کنم که توش نیاز به یه ال سی دی مطمئن دارم که سالها برام بدون مشکل کار بکنه.
            آخه قراره این طرح به فروش برسه نمی خوام بعدا واسم دردسر بشه
            هر چی سایزش مخصوصا تو عرض بیشتر باشه بهتره.اگه 240*128 باشه که دیگه عالی میشه
            فقط یه چیزی باشه که دوستان اونو راه اندازی کرده باشن و من رو بتونن تو راه اندازیش کمک کنن.
            از کمکتون واقعا ممنون میشم

            سلام.خوبید؟

            ببینید دوست عزیز LCD های موجود تو بازار توسط شرکت های معتبر ساخته میشه..و چیزی نیست که نشه بهش اعتماد کرد...

            بیشتر مشکلات در پروژه ها به دلیل ضعف در طراحی خودمان هست...

            شما تو جمهوری دنبال LCD مورد نظرتون بگردید...مطمئن باشید تو راه اندازی مشکلی پیش نمیاد...


            نوشته اصلی توسط paymanonline
            سلام

            دوستان من یه برنامه نوشتم برای مگا16 که روی پورت سی دیسپلی 16x2 - روی دی خروجی که چند تا led هست و روی پورت بی هم کلید گزاشتم.

            برنامه داخل پروتئوس جواب میده ولی وقتی پروگرام میکنم led ها روشن میشن و درست کار میکنن ولی چیزایی که باید روی دیسپلی نشون بده نشون نمیده!

            vss=gnd
            vdd=5v
            پایه 3 اول به مقاومت متغییر وصل بود که هیچی نشون نمیداد بعد یه مقاومت 100 اهم وصل کردم حالا ردیف اول همه سگمنتا روشنه
            rs=c.0
            e=c.2
            db4=c.4
            db5=c.5
            db6=c.6
            db=c.7

            جالا وقتی یه Led به جای c.7 و c.6 وصل میکنم یه پالسی میاد ولی c.5 و c.4 و e فقط 2 ولت خروجی دائمی میدن!
            اینم برناممه:
            $regfile = "m16def.dat"
            $crystal = 4000000

            Config Portd = Output
            Config Portb.0 = Input
            Config Portb.1 = Input
            Config Lcdpin = Pin , Db7 = Pinc.7 , Db6 = Pinc.6 , Db5 = Pinc.5 , Db4 = Pinc.4 , Rs = Pinc.0 , E = Pinc.2

            Dim A As Byte
            Dim B As Byte

            Lcd " be name khoda"
            Waitms 300
            Cls

            Main:
            Portd = &B11111111
            A = Pinb.0
            B = Pinb.1
            If A = 1 Then
            Portd = &B10101010
            Lcd "fine"
            Waitms 300
            Cls
            End If
            If B = 1 Then
            Portd = &B01010101
            Lcd "fine"
            Waitms 300
            Cls
            End If
            Goto Main
            میشه راهنمایی کنین؟
            Jtag رو غیر فعال کنید...ببینید درست میشه؟
            www.icesi.ir

            دیدگاه


              پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

              میلاد موسوی دست گلت درد نکنه درست شد همون تیک جی تگ رو نمیدونستم باید بردارم. :wow:

              دیدگاه


                پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                سلام

                من تازه کارم و عذر میخوام بابت سوال سطح پایینم.

                من یک lcd رو کامل config کردم و یک برنامه ی ساده ای هم نوشتم براش وبه atmega32 وصل کردم ولی نمیدونم چرا برنامه رو اجرا نمیکنه و ردیف اول lcd سیاهه خانه هاش و ردیف دومش هم همون رنگ سبز خودش. رو همه ی پورت های میکرو هم تست کردم و اتصالات و برنامه هامو چک کردم ولی بازم جواب نمیده. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

                دیدگاه


                  پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                  نوشته اصلی توسط mj_masoud_mj
                  سلام

                  من تازه کارم و عذر میخوام بابت سوال سطح پایینم.

                  من یک lcd رو کامل config کردم و یک برنامه ی ساده ای هم نوشتم براش وبه atmega32 وصل کردم ولی نمیدونم چرا برنامه رو اجرا نمیکنه و ردیف اول lcd سیاهه خانه هاش و ردیف دومش هم همون رنگ سبز خودش. رو همه ی پورت های میکرو هم تست کردم و اتصالات و برنامه هامو چک کردم ولی بازم جواب نمیده. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
                  عزیز بهتر نیست برنامه ات رو بزاری؟
                  در ضمن ولتاژ کنتراست LCD ات رو احیاناً درست تنظیم کردی ؟
                  موفق باشی :job:
                  Aristar Group - Always And Forever

                  دیدگاه


                    پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                    نوشته اصلی توسط حسین جباری
                    عزیز بهتر نیست برنامه ات رو بزاری؟
                    در ضمن ولتاژ کنتراست LCD ات رو احیاناً درست تنظیم کردی ؟
                    موفق باشی :job:
                    والا برنامم چیز خاصی نیست:
                    cls
                    lcd "ali"
                    همین.

                    پایه ی 3 رو هم زمین کردم. البته یه بار هم یک ولت انداختم روش. ولی بازم جواب نداد

                    دیدگاه


                      پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                      نوشته اصلی توسط mj_masoud_mj
                      والا برنامم چیز خاصی نیست:
                      cls
                      lcd "ali"
                      همین.

                      پایه ی 3 رو هم زمین کردم. البته یه بار هم یک ولت انداختم روش. ولی بازم جواب نداد
                      دوست عزیز تو پایه کنتراست یک پتانسیومتر حتماً قرار بدین تا مقدار معقول بدست بیاد چون با یک ولت فمر نکنم چیزی درست بشه!!
                      شما امتحان کن خبر بده!!
                      Aristar Group - Always And Forever

                      دیدگاه


                        پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                        نوشته اصلی توسط mj_masoud_mj
                        والا برنامم چیز خاصی نیست:
                        cls
                        lcd "ali"
                        همین.

                        پایه ی 3 رو هم زمین کردم. البته یه بار هم یک ولت انداختم روش. ولی بازم جواب نداد
                        اگه جواب گرفتی همین جا اعلام کن.آخه منم مشکل شما رو دارم.ممنون :angry: :angry: :angry:
                        همیشه در حال یادگیری.سعی می کنم موانع سر راهم را بردارم.

                        دیدگاه


                          پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                          نوشته اصلی توسط حسین جباری
                          دوست عزیز تو پایه کنتراست یک پتانسیومتر حتماً قرار بدین تا مقدار معقول بدست بیاد چون با یک ولت فمر نکنم چیزی درست بشه!!
                          شما امتحان کن خبر بده!!
                          ممنونم دوست عزیز فعلاٌ چند روز قطعات همراهم نیست. هر وقت تونستم خبر میدم حتماٌ. ممنون

                          اضافه شده در تاریخ :
                          نوشته اصلی توسط ali-electoronic
                          اگه جواب گرفتی همین جا اعلام کن.آخه منم مشکل شما رو دارم.ممنون :angry: :angry: :angry:
                          حتما. شما اگه زودتر از من تونستین بگین. من یه چند روز نمیتونم.

                          دیدگاه


                            پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                            سلام
                            کسی میدونه این font رو با چه نرم افزاری ساختن؟
                            البته اولش نوشته created with FontCreator ولی نرم افزارش رو پیدا نکردم
                            نرم افزار GLCD Font Creator رو هم دانلود کردم ولی همچین خروجی نداره.

                            کد:
                            /*
                             *
                             * Arial Bold 14
                             *
                             * created with FontCreator
                             * written by F. Maximilian Thiele
                             *
                             * http://www.apetech.de/fontCreator
                             * me@apetech.de
                             *
                             * File Name      : arial_bold_14
                             * Date        : 29.01.2005
                             * Font size in bytes : 8712
                             * Font width     : 10
                             * Font height     : 14
                             * Font first char   : 32
                             * Font last char   : 128
                             * Font used chars   : 96
                             *
                             * The font data are defined as
                             *
                             * struct _FONT_ {
                             *   uint16_t  font_Size_in_Bytes_over_all_included_Size_it_self;
                             *   uint8_t  font_Width_in_Pixel_for_fixed_drawing;
                             *   uint8_t  font_Height_in_Pixel_for_all_characters;
                             *   unit8_t  font_First_Char;
                             *   uint8_t  font_Char_Count;
                             *
                             *   uint8_t  font_Char_Widths[font_Last_Char - font_First_Char +1];
                             *         // for each character the separate width in pixels,
                             *         // characters < 128 have an implicit virtual right empty row
                             *
                             *   uint8_t  font_data[];
                             *         // bit field of all characters
                             */
                            
                            #include <inttypes.h>
                            #include <avr/pgmspace.h>
                            
                            #ifndef ARIAL_BOLD_14_H
                            #define ARIAL_BOLD_14_H
                            
                            #define ARIAL_BOLD_14_WIDTH 10
                            #define ARIAL_BOLD_14_HEIGHT 14
                            
                            static uint8_t Arial_Bold_14[] PROGMEM = {
                              0x22, 0x08, // size
                              0x0A, // width
                              0x0E, // height
                              0x20, // first char
                              0x60, // char count
                              
                              // char widths
                              0x04, 0x02, 0x05, 0x06, 0x07, 0x08, 0x09, 0x02, 0x03, 0x03, 
                              0x05, 0x08, 0x02, 0x04, 0x02, 0x04, 0x07, 0x04, 0x07, 0x07, 
                              0x07, 0x07, 0x07, 0x07, 0x07, 0x07, 0x02, 0x02, 0x07, 0x07, 
                              0x07, 0x08, 0x0E, 0x09, 0x08, 0x08, 0x08, 0x07, 0x07, 0x09, 
                              0x08, 0x02, 0x07, 0x08, 0x07, 0x0B, 0x08, 0x09, 0x07, 0x09, 
                              0x09, 0x07, 0x08, 0x08, 0x09, 0x0D, 0x07, 0x08, 0x08, 0x04, 
                              0x04, 0x04, 0x06, 0x08, 0x03, 0x07, 0x07, 0x06, 0x07, 0x07, 
                              0x05, 0x07, 0x07, 0x02, 0x03, 0x06, 0x02, 0x0A, 0x07, 0x07, 
                              0x07, 0x07, 0x05, 0x06, 0x05, 0x07, 0x07, 0x0B, 0x06, 0x07, 
                              0x05, 0x05, 0x01, 0x05, 0x07, 0x08, 
                              
                              // font data
                              0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 32
                              0xFE, 0xFE, 0x18, 0x18, // 33
                              0x1E, 0x1E, 0x00, 0x1E, 0x1E, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 34
                              0x90, 0xF8, 0x9E, 0x90, 0xF8, 0x9E, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x00, 0x00, // 35
                              0x18, 0x3C, 0x26, 0xFF, 0x66, 0xCC, 0x88, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x3C, 0x18, 0x0C, 0x04, // 36
                              0x1C, 0x22, 0x1C, 0xC0, 0x30, 0x8E, 0x40, 0x80, 0x00, 0x00, 0x18, 0x04, 0x00, 0x0C, 0x10, 0x0C, // 37
                              0x80, 0xCC, 0x7E, 0x72, 0xF2, 0xDE, 0x0C, 0x80, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x10, 0x10, 0x10, 0x1C, 0x0C, 0x1C, 0x10, // 38
                              0x1E, 0x1E, 0x00, 0x00, // 39
                              0xF0, 0xFC, 0x06, 0x1C, 0x7C, 0xC0, // 40
                              0x06, 0xFC, 0xF0, 0xC0, 0x7C, 0x1C, // 41
                              0x14, 0x14, 0x0E, 0x14, 0x14, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 42
                              0x60, 0x60, 0x60, 0xFC, 0xFC, 0x60, 0x60, 0x60, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0C, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x00, // 43
                              0x00, 0x00, 0x58, 0x38, // 44
                              0xC0, 0xC0, 0xC0, 0xC0, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 45
                              0x00, 0x00, 0x18, 0x18, // 46
                              0x00, 0xC0, 0x38, 0x06, 0x18, 0x04, 0x00, 0x00, // 47
                              0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 48
                              0x18, 0x0C, 0xFE, 0xFE, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 49
                              0x18, 0x1C, 0x86, 0xC6, 0x66, 0x3E, 0x1C, 0x18, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 50
                              0x88, 0x8C, 0x06, 0x26, 0x26, 0xFE, 0xDC, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x04, // 51
                              0xC0, 0xE0, 0xB8, 0x8C, 0xFE, 0xFE, 0x80, 0x04, 0x04, 0x04, 0x04, 0x1C, 0x1C, 0x04, // 52
                              0x70, 0x7E, 0x3E, 0x36, 0x36, 0xF6, 0xC6, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x04, // 53
                              0xF8, 0xFC, 0x6E, 0x66, 0x66, 0xEE, 0xCC, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 54
                              0x06, 0x06, 0x06, 0xE6, 0x76, 0x1E, 0x06, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 55
                              0x9C, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0xFE, 0x9C, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 56
                              0x3C, 0x7E, 0x66, 0x66, 0x66, 0xFC, 0xF8, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 57
                              0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 58
                              0x18, 0x18, 0x58, 0x38, // 59
                              0x60, 0x60, 0xF0, 0xF0, 0x98, 0x98, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x04, 0x0C, // 60
                              0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 61
                              0x0C, 0x98, 0x98, 0xF0, 0xF0, 0x60, 0x60, 0x0C, 0x04, 0x04, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 62
                              0x08, 0x0C, 0x06, 0xC6, 0xE6, 0x76, 0x3C, 0x18, 0x00, 0x00, 0x00, 0x18, 0x18, 0x00, 0x00, 0x00, // 63
                              0xE0, 0x30, 0x08, 0xC4, 0xF6, 0x3A, 0x1A, 0x1A, 0xF2, 0xFA, 0x7E, 0x04, 0x08, 0xF0, 0x0C, 0x30, 0x60, 0x4C, 0x9C, 0x98, 0x98, 0x8C, 0x9C, 0x9C, 0x90, 0x48, 0x4C, 0x20, // 64
                              0x00, 0xC0, 0xF8, 0xBE, 0x86, 0xBE, 0xF8, 0xC0, 0x00, 0x18, 0x1C, 0x04, 0x04, 0x04, 0x04, 0x04, 0x1C, 0x18, // 65
                              0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0xFE, 0xDC, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 66
                              0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x06, 0x0E, 0x9C, 0x08, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 67
                              0xFE, 0xFE, 0x06, 0x06, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 68
                              0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 69
                              0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0x06, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 70
                              0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x06, 0xC6, 0xCE, 0xDC, 0xC8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x04, // 71
                              0xFE, 0xFE, 0x60, 0x60, 0x60, 0x60, 0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 72
                              0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, // 73
                              0x80, 0x80, 0x00, 0x00, 0x00, 0xFE, 0xFE, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 74
                              0xFE, 0xFE, 0x60, 0x30, 0x78, 0xEC, 0x86, 0x02, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x1C, 0x18, // 75
                              0xFE, 0xFE, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 76
                              0xFE, 0xFE, 0x0E, 0x7C, 0xE0, 0x00, 0xE0, 0x7C, 0x0E, 0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 77
                              0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x78, 0xE0, 0x80, 0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x1C, // 78
                              0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x06, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 79
                              0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x7E, 0x3C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 80
                              0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x86, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x1C, 0x24, // 81
                              0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0xE6, 0xE6, 0xBE, 0x1C, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x10, // 82
                              0x3C, 0x7E, 0x66, 0x66, 0x66, 0xEE, 0xCC, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 83
                              0x06, 0x06, 0x06, 0xFE, 0xFE, 0x06, 0x06, 0x06, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 84
                              0xFE, 0xFE, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0xFE, 0xFE, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 85
                              0x02, 0x1E, 0xFC, 0xE0, 0x00, 0xE0, 0xFC, 0x1E, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 86
                              0x06, 0xFE, 0xF8, 0x00, 0xF0, 0xFE, 0x0E, 0xFE, 0xF0, 0x00, 0xF8, 0xFE, 0x06, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 87
                              0x06, 0x0E, 0xF8, 0xF0, 0xF8, 0x0E, 0x06, 0x18, 0x1C, 0x04, 0x00, 0x04, 0x1C, 0x18, // 88
                              0x06, 0x0E, 0x38, 0xF0, 0xF0, 0x38, 0x0E, 0x06, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 89
                              0x06, 0x06, 0x86, 0xE6, 0x76, 0x1E, 0x0E, 0x06, 0x18, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 90
                              0xFE, 0xFE, 0x06, 0x06, 0xFC, 0xFC, 0xC0, 0xC0, // 91
                              0x06, 0x38, 0xC0, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x18, // 92
                              0x06, 0x06, 0xFE, 0xFE, 0xC0, 0xC0, 0xFC, 0xFC, // 93
                              0x20, 0x38, 0x0E, 0x0E, 0x38, 0x20, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 94
                              0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, // 95
                              0x02, 0x06, 0x04, 0x00, 0x00, 0x00, // 96
                              0x10, 0x98, 0xD8, 0x58, 0xF8, 0xF0, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x1C, 0x10, // 97
                              0xFE, 0xFE, 0x30, 0x18, 0x38, 0xF0, 0xE0, 0x1C, 0x1C, 0x0C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 98
                              0xE0, 0xF0, 0x18, 0x18, 0x38, 0x30, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 99
                              0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x30, 0xFE, 0xFE, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x0C, 0x1C, 0x1C, // 100
                              0xE0, 0xF0, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xF0, 0xE0, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x08, // 101
                              0x18, 0xFC, 0xFE, 0x1A, 0x1A, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 102
                              0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x30, 0xF8, 0xF8, 0x64, 0xEC, 0xDC, 0xD8, 0xCC, 0xFC, 0x7C, // 103
                              0xFE, 0xFE, 0x30, 0x18, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 104
                              0xFA, 0xFA, 0x1C, 0x1C, // 105
                              0x00, 0xFA, 0xFA, 0xC0, 0xFC, 0x7C, // 106
                              0xFE, 0xFE, 0xE0, 0xF0, 0x98, 0x08, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x04, 0x1C, 0x18, // 107
                              0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, // 108
                              0xF8, 0xF8, 0x10, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x18, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 109
                              0xF8, 0xF8, 0x30, 0x18, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 110
                              0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x38, 0xF0, 0xE0, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 111
                              0xF8, 0xF8, 0x30, 0x18, 0x38, 0xF0, 0xE0, 0xFC, 0xFC, 0x0C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 112
                              0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x30, 0xF8, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x0C, 0xFC, 0xFC, // 113
                              0xF8, 0xF8, 0x30, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 114
                              0x70, 0xF8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0x90, 0x08, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 115
                              0x18, 0xFC, 0xFE, 0x18, 0x18, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, // 116
                              0xF8, 0xF8, 0x00, 0x00, 0x00, 0xF8, 0xF8, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x1C, 0x1C, // 117
                              0x38, 0xF8, 0xC0, 0x00, 0xC0, 0xF8, 0x38, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 118
                              0x18, 0xF8, 0xE0, 0x00, 0xF0, 0x38, 0xF0, 0x00, 0xE0, 0xF8, 0x18, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x0C, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 119
                              0x18, 0x38, 0xE0, 0xE0, 0x38, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x04, 0x04, 0x1C, 0x18, // 120
                              0x18, 0xF8, 0xE0, 0x00, 0xE0, 0xF8, 0x18, 0x00, 0x84, 0xFC, 0xF8, 0x3C, 0x04, 0x00, // 121
                              0x18, 0x98, 0xD8, 0x78, 0x38, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, // 122
                              0x80, 0xFC, 0x7E, 0x06, 0x06, 0x00, 0x7C, 0xFC, 0xC0, 0xC0, // 123
                              0xFE, 0xFC, // 124
                              0x06, 0x06, 0x7E, 0xFC, 0x80, 0xC0, 0xC0, 0xFC, 0x7C, 0x00, // 125
                              0x60, 0x30, 0x30, 0x70, 0x60, 0x60, 0x30, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 126
                              0xFE, 0x02, 0x02, 0x02, 0x02, 0x02, 0x02, 0xFE, 0x1C, 0x10, 0x10, 0x10, 0x10, 0x10, 0x10, 0x1C // 127
                              
                            };
                            
                            #endif
                            نــــ_ـــمـــ_ــــیــــ_ـــدونـــــ_ــم.....

                            دیدگاه


                              پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                              کسی نسخه ی کامل این نرم افزار رو داره؟
                              http://www.glcd-tools.com/bitmapconverter.html
                              اگه ندارین نرم افزاری دارین که یه همچین کاری بکنه؟
                              (تبدیل یک عکس سیاه سفید به کد هگز)
                              هستم اگر می روم گر نروم نیستم

                              دیدگاه


                                پاسخ : سوالات مربوط به LCD های کاراکتری و گرافیکی

                                نوشته اصلی توسط mjs1990s
                                سلام
                                کسی میدونه این font رو با چه نرم افزاری ساختن؟
                                البته اولش نوشته created with FontCreator ولی نرم افزارش رو پیدا نکردم
                                نرم افزار GLCD Font Creator رو هم دانلود کردم ولی همچین خروجی نداره.

                                کد:
                                /*
                                 *
                                 * Arial Bold 14
                                 *
                                 * created with FontCreator
                                 * written by F. Maximilian Thiele
                                 *
                                 * http://www.apetech.de/fontCreator
                                 * me@apetech.de
                                 *
                                 * File Name      : arial_bold_14
                                 * Date        : 29.01.2005
                                 * Font size in bytes : 8712
                                 * Font width     : 10
                                 * Font height     : 14
                                 * Font first char   : 32
                                 * Font last char   : 128
                                 * Font used chars   : 96
                                 *
                                 * The font data are defined as
                                 *
                                 * struct _FONT_ {
                                 *   uint16_t  font_Size_in_Bytes_over_all_included_Size_it_self;
                                 *   uint8_t  font_Width_in_Pixel_for_fixed_drawing;
                                 *   uint8_t  font_Height_in_Pixel_for_all_characters;
                                 *   unit8_t  font_First_Char;
                                 *   uint8_t  font_Char_Count;
                                 *
                                 *   uint8_t  font_Char_Widths[font_Last_Char - font_First_Char +1];
                                 *         // for each character the separate width in pixels,
                                 *         // characters < 128 have an implicit virtual right empty row
                                 *
                                 *   uint8_t  font_data[];
                                 *         // bit field of all characters
                                 */
                                
                                #include <inttypes.h>
                                #include <avr/pgmspace.h>
                                
                                #ifndef ARIAL_BOLD_14_H
                                #define ARIAL_BOLD_14_H
                                
                                #define ARIAL_BOLD_14_WIDTH 10
                                #define ARIAL_BOLD_14_HEIGHT 14
                                
                                static uint8_t Arial_Bold_14[] PROGMEM = {
                                  0x22, 0x08, // size
                                  0x0A, // width
                                  0x0E, // height
                                  0x20, // first char
                                  0x60, // char count
                                  
                                  // char widths
                                  0x04, 0x02, 0x05, 0x06, 0x07, 0x08, 0x09, 0x02, 0x03, 0x03, 
                                  0x05, 0x08, 0x02, 0x04, 0x02, 0x04, 0x07, 0x04, 0x07, 0x07, 
                                  0x07, 0x07, 0x07, 0x07, 0x07, 0x07, 0x02, 0x02, 0x07, 0x07, 
                                  0x07, 0x08, 0x0E, 0x09, 0x08, 0x08, 0x08, 0x07, 0x07, 0x09, 
                                  0x08, 0x02, 0x07, 0x08, 0x07, 0x0B, 0x08, 0x09, 0x07, 0x09, 
                                  0x09, 0x07, 0x08, 0x08, 0x09, 0x0D, 0x07, 0x08, 0x08, 0x04, 
                                  0x04, 0x04, 0x06, 0x08, 0x03, 0x07, 0x07, 0x06, 0x07, 0x07, 
                                  0x05, 0x07, 0x07, 0x02, 0x03, 0x06, 0x02, 0x0A, 0x07, 0x07, 
                                  0x07, 0x07, 0x05, 0x06, 0x05, 0x07, 0x07, 0x0B, 0x06, 0x07, 
                                  0x05, 0x05, 0x01, 0x05, 0x07, 0x08, 
                                  
                                  // font data
                                  0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 32
                                  0xFE, 0xFE, 0x18, 0x18, // 33
                                  0x1E, 0x1E, 0x00, 0x1E, 0x1E, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 34
                                  0x90, 0xF8, 0x9E, 0x90, 0xF8, 0x9E, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x00, 0x00, // 35
                                  0x18, 0x3C, 0x26, 0xFF, 0x66, 0xCC, 0x88, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x3C, 0x18, 0x0C, 0x04, // 36
                                  0x1C, 0x22, 0x1C, 0xC0, 0x30, 0x8E, 0x40, 0x80, 0x00, 0x00, 0x18, 0x04, 0x00, 0x0C, 0x10, 0x0C, // 37
                                  0x80, 0xCC, 0x7E, 0x72, 0xF2, 0xDE, 0x0C, 0x80, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x10, 0x10, 0x10, 0x1C, 0x0C, 0x1C, 0x10, // 38
                                  0x1E, 0x1E, 0x00, 0x00, // 39
                                  0xF0, 0xFC, 0x06, 0x1C, 0x7C, 0xC0, // 40
                                  0x06, 0xFC, 0xF0, 0xC0, 0x7C, 0x1C, // 41
                                  0x14, 0x14, 0x0E, 0x14, 0x14, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 42
                                  0x60, 0x60, 0x60, 0xFC, 0xFC, 0x60, 0x60, 0x60, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0C, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x00, // 43
                                  0x00, 0x00, 0x58, 0x38, // 44
                                  0xC0, 0xC0, 0xC0, 0xC0, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 45
                                  0x00, 0x00, 0x18, 0x18, // 46
                                  0x00, 0xC0, 0x38, 0x06, 0x18, 0x04, 0x00, 0x00, // 47
                                  0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 48
                                  0x18, 0x0C, 0xFE, 0xFE, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 49
                                  0x18, 0x1C, 0x86, 0xC6, 0x66, 0x3E, 0x1C, 0x18, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 50
                                  0x88, 0x8C, 0x06, 0x26, 0x26, 0xFE, 0xDC, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x04, // 51
                                  0xC0, 0xE0, 0xB8, 0x8C, 0xFE, 0xFE, 0x80, 0x04, 0x04, 0x04, 0x04, 0x1C, 0x1C, 0x04, // 52
                                  0x70, 0x7E, 0x3E, 0x36, 0x36, 0xF6, 0xC6, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x04, // 53
                                  0xF8, 0xFC, 0x6E, 0x66, 0x66, 0xEE, 0xCC, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 54
                                  0x06, 0x06, 0x06, 0xE6, 0x76, 0x1E, 0x06, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 55
                                  0x9C, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0xFE, 0x9C, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 56
                                  0x3C, 0x7E, 0x66, 0x66, 0x66, 0xFC, 0xF8, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 57
                                  0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 58
                                  0x18, 0x18, 0x58, 0x38, // 59
                                  0x60, 0x60, 0xF0, 0xF0, 0x98, 0x98, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x04, 0x0C, // 60
                                  0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 61
                                  0x0C, 0x98, 0x98, 0xF0, 0xF0, 0x60, 0x60, 0x0C, 0x04, 0x04, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 62
                                  0x08, 0x0C, 0x06, 0xC6, 0xE6, 0x76, 0x3C, 0x18, 0x00, 0x00, 0x00, 0x18, 0x18, 0x00, 0x00, 0x00, // 63
                                  0xE0, 0x30, 0x08, 0xC4, 0xF6, 0x3A, 0x1A, 0x1A, 0xF2, 0xFA, 0x7E, 0x04, 0x08, 0xF0, 0x0C, 0x30, 0x60, 0x4C, 0x9C, 0x98, 0x98, 0x8C, 0x9C, 0x9C, 0x90, 0x48, 0x4C, 0x20, // 64
                                  0x00, 0xC0, 0xF8, 0xBE, 0x86, 0xBE, 0xF8, 0xC0, 0x00, 0x18, 0x1C, 0x04, 0x04, 0x04, 0x04, 0x04, 0x1C, 0x18, // 65
                                  0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0xFE, 0xDC, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 66
                                  0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x06, 0x0E, 0x9C, 0x08, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 67
                                  0xFE, 0xFE, 0x06, 0x06, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 68
                                  0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 69
                                  0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x66, 0x06, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 70
                                  0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x06, 0xC6, 0xCE, 0xDC, 0xC8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x04, // 71
                                  0xFE, 0xFE, 0x60, 0x60, 0x60, 0x60, 0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 72
                                  0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, // 73
                                  0x80, 0x80, 0x00, 0x00, 0x00, 0xFE, 0xFE, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 74
                                  0xFE, 0xFE, 0x60, 0x30, 0x78, 0xEC, 0x86, 0x02, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x1C, 0x18, // 75
                                  0xFE, 0xFE, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 76
                                  0xFE, 0xFE, 0x0E, 0x7C, 0xE0, 0x00, 0xE0, 0x7C, 0x0E, 0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 77
                                  0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x78, 0xE0, 0x80, 0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x1C, // 78
                                  0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x06, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 79
                                  0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0x66, 0x7E, 0x3C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 80
                                  0xF8, 0xFC, 0x0E, 0x06, 0x86, 0x06, 0x0E, 0xFC, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x1C, 0x24, // 81
                                  0xFE, 0xFE, 0x66, 0x66, 0xE6, 0xE6, 0xBE, 0x1C, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x10, // 82
                                  0x3C, 0x7E, 0x66, 0x66, 0x66, 0xEE, 0xCC, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 83
                                  0x06, 0x06, 0x06, 0xFE, 0xFE, 0x06, 0x06, 0x06, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 84
                                  0xFE, 0xFE, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0xFE, 0xFE, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 85
                                  0x02, 0x1E, 0xFC, 0xE0, 0x00, 0xE0, 0xFC, 0x1E, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 86
                                  0x06, 0xFE, 0xF8, 0x00, 0xF0, 0xFE, 0x0E, 0xFE, 0xF0, 0x00, 0xF8, 0xFE, 0x06, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 87
                                  0x06, 0x0E, 0xF8, 0xF0, 0xF8, 0x0E, 0x06, 0x18, 0x1C, 0x04, 0x00, 0x04, 0x1C, 0x18, // 88
                                  0x06, 0x0E, 0x38, 0xF0, 0xF0, 0x38, 0x0E, 0x06, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 89
                                  0x06, 0x06, 0x86, 0xE6, 0x76, 0x1E, 0x0E, 0x06, 0x18, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, // 90
                                  0xFE, 0xFE, 0x06, 0x06, 0xFC, 0xFC, 0xC0, 0xC0, // 91
                                  0x06, 0x38, 0xC0, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x18, // 92
                                  0x06, 0x06, 0xFE, 0xFE, 0xC0, 0xC0, 0xFC, 0xFC, // 93
                                  0x20, 0x38, 0x0E, 0x0E, 0x38, 0x20, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 94
                                  0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, 0x80, // 95
                                  0x02, 0x06, 0x04, 0x00, 0x00, 0x00, // 96
                                  0x10, 0x98, 0xD8, 0x58, 0xF8, 0xF0, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x1C, 0x10, // 97
                                  0xFE, 0xFE, 0x30, 0x18, 0x38, 0xF0, 0xE0, 0x1C, 0x1C, 0x0C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 98
                                  0xE0, 0xF0, 0x18, 0x18, 0x38, 0x30, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 99
                                  0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x30, 0xFE, 0xFE, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x0C, 0x1C, 0x1C, // 100
                                  0xE0, 0xF0, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0xF0, 0xE0, 0x04, 0x0C, 0x18, 0x18, 0x18, 0x18, 0x08, // 101
                                  0x18, 0xFC, 0xFE, 0x1A, 0x1A, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 102
                                  0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x30, 0xF8, 0xF8, 0x64, 0xEC, 0xDC, 0xD8, 0xCC, 0xFC, 0x7C, // 103
                                  0xFE, 0xFE, 0x30, 0x18, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 104
                                  0xFA, 0xFA, 0x1C, 0x1C, // 105
                                  0x00, 0xFA, 0xFA, 0xC0, 0xFC, 0x7C, // 106
                                  0xFE, 0xFE, 0xE0, 0xF0, 0x98, 0x08, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x04, 0x1C, 0x18, // 107
                                  0xFE, 0xFE, 0x1C, 0x1C, // 108
                                  0xF8, 0xF8, 0x10, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x18, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 109
                                  0xF8, 0xF8, 0x30, 0x18, 0x18, 0xF8, 0xF0, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, // 110
                                  0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x38, 0xF0, 0xE0, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 111
                                  0xF8, 0xF8, 0x30, 0x18, 0x38, 0xF0, 0xE0, 0xFC, 0xFC, 0x0C, 0x18, 0x1C, 0x0C, 0x04, // 112
                                  0xE0, 0xF0, 0x38, 0x18, 0x30, 0xF8, 0xF8, 0x04, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x0C, 0xFC, 0xFC, // 113
                                  0xF8, 0xF8, 0x30, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, // 114
                                  0x70, 0xF8, 0xD8, 0xD8, 0xD8, 0x90, 0x08, 0x18, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x0C, // 115
                                  0x18, 0xFC, 0xFE, 0x18, 0x18, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, // 116
                                  0xF8, 0xF8, 0x00, 0x00, 0x00, 0xF8, 0xF8, 0x0C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x0C, 0x1C, 0x1C, // 117
                                  0x38, 0xF8, 0xC0, 0x00, 0xC0, 0xF8, 0x38, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 118
                                  0x18, 0xF8, 0xE0, 0x00, 0xF0, 0x38, 0xF0, 0x00, 0xE0, 0xF8, 0x18, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x1C, 0x0C, 0x00, 0x0C, 0x1C, 0x1C, 0x00, 0x00, // 119
                                  0x18, 0x38, 0xE0, 0xE0, 0x38, 0x18, 0x18, 0x1C, 0x04, 0x04, 0x1C, 0x18, // 120
                                  0x18, 0xF8, 0xE0, 0x00, 0xE0, 0xF8, 0x18, 0x00, 0x84, 0xFC, 0xF8, 0x3C, 0x04, 0x00, // 121
                                  0x18, 0x98, 0xD8, 0x78, 0x38, 0x1C, 0x1C, 0x18, 0x18, 0x18, // 122
                                  0x80, 0xFC, 0x7E, 0x06, 0x06, 0x00, 0x7C, 0xFC, 0xC0, 0xC0, // 123
                                  0xFE, 0xFC, // 124
                                  0x06, 0x06, 0x7E, 0xFC, 0x80, 0xC0, 0xC0, 0xFC, 0x7C, 0x00, // 125
                                  0x60, 0x30, 0x30, 0x70, 0x60, 0x60, 0x30, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, // 126
                                  0xFE, 0x02, 0x02, 0x02, 0x02, 0x02, 0x02, 0xFE, 0x1C, 0x10, 0x10, 0x10, 0x10, 0x10, 0x10, 0x1C // 127
                                  
                                };
                                
                                #endif

                                یعنی کسی نیست جواب بده!!!!!!؟؟؟؟؟
                                نــــ_ـــمـــ_ــــیــــ_ـــدونـــــ_ــم.....

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X