اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

    نوشته اصلی توسط Mr. J.G
    عااااااااالیییییییییییهههههههه. نحوه تولید کد مشخص هست که الگوریتم دستمون بیاد یا هنوز مشخص نیست؟
    کدها به این صورت هستند.البته این یه نمونه هست.

    RGB RGB RGB RGB
    یا
    RG RG RG RG
    یا
    R R R R

    که هرکدوم از 0 تا 255 متغیر هستند.


    کد:
    /*
    	iToc 2.3 Beta FULL
    	Fattah-Tafreshi
    	VAF-O-T
    	2012-2013
    	Email:fattah.roland@gmail.com
    	
    	Code For C & C++
    	File Name: 7_color.gif
    	Size: Width: 32			Height: 16
    	Frame Count: 51
    	Frame Process: 51 To 51 = 1
    	Scan Mode: Row
    	Scan Preferred: Row
    	Color Mode: FullColor
    
    	10/10/2013 3:16:37 PM
    */
    
    //--------------------------------------------------------------
    const unsigned short int image_width = 32;
    const unsigned short int image_height = 16;
    const unsigned short int image_frame_count = 1;
    //--------------------------------------------------------------
    
    // Pixel Code:
    const unsigned char image_code[]=
    {
    
    //--------------------------------------------------------------
    //	Frame 51
    //	Delay: 40
    
    //  Pixels  R,G,B,   R,G,B,   R,G,B,   .....
    
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000012
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000024
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000036
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000048
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00005A
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00006C
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00007E
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000090
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000A2
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000B4
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x1F,0x00,0x1F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	0000C6
    	0x5F,0x00,0x5F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000D8
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000EA
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000FC
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00010E
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	000120
    	0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x0F,0x00,0x0F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000132
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000144
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000156
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000168
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x6F,0x00,0x6F,  	//	00017A
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00018C
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00019E
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001B0
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001C2
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001D4
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001E6
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001F8
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00020A
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00021C
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00022E
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000240
    	0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xDF,0x00,0xDF,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	000252
    	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000264
    	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000276
    	0xCF,0x00,0xCF,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000288
    	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0xCF,0x00,0xCF,  	//	00029A
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xEF,0x00,0xEF,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002AC
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002BE
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002D0
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002E2
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002F4
    	0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x0F,0x00,0x0F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000306
    	0x2F,0x00,0x2F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000318
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00032A
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  	//	00033C
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00034E
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000360
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000372
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000384
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000396
    	0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003A8
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  	//	0003BA
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003CC
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003DE
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x0F,0x00,0x0F,  	//	0003F0
    	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xCF,0x00,0xCF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000402
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000414
    	0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000426
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000438
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x5F,0x00,0x5F,  0xBF,0x00,0xBF,  	//	00044A
    	0xBF,0x00,0xBF,  0xEF,0x00,0xEF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xDF,0x00,0xDF,  	//	00045C
    	0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x2F,0x00,0x2F,  	//	00046E
    	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x8F,0x00,0x8F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000480
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000492
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004A4
    	0x1F,0x00,0x1F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	0004B6
    	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004C8
    	0x00,0x00,0x00,  0x5F,0x00,0x5F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	0004DA
    	0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004EC
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004FE
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000510
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000522
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000534
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000546
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000558
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00056A
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00057C
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00058E
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005A0
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005B2
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005C4
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005D6
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005E8
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005FA
    	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00  	//	000600
    };
    
    //--------------------------------------------------------------
    // Delay Code:
    const unsigned short int image_delay[1]=
    {
    	0x0028 
    };
    
    //--------------------------------------------------------------
    http://telegram.me/fat_taf

    دیدگاه


      پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

      نوشته اصلی توسط Fattah-Tafreshi
      کدها به این صورت هستند.البته این یه نمونه هست.

      RGB RGB RGB RGB
      یا
      RG RG RG RG
      یا
      R R R R

      که هرکدوم از 0 تا 255 متغیر هستند.


      کد:
      /*
      	iToc 2.3 Beta FULL
      	Fattah-Tafreshi
      	VAF-O-T
      	2012-2013
      	Email:fattah.roland@gmail.com
      	
      	Code For C & C++
      	File Name: 7_color.gif
      	Size: Width: 32			Height: 16
      	Frame Count: 51
      	Frame Process: 51 To 51 = 1
      	Scan Mode: Row
      	Scan Preferred: Row
      	Color Mode: FullColor
      
      	10/10/2013 3:16:37 PM
      */
      
      //--------------------------------------------------------------
      const unsigned short int image_width = 32;
      const unsigned short int image_height = 16;
      const unsigned short int image_frame_count = 1;
      //--------------------------------------------------------------
      
      // Pixel Code:
      const unsigned char image_code[]=
      {
      
      //--------------------------------------------------------------
      //	Frame 51
      //	Delay: 40
      
      //  Pixels  R,G,B,   R,G,B,   R,G,B,   .....
      
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000012
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000024
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000036
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000048
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00005A
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00006C
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00007E
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000090
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000A2
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000B4
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x1F,0x00,0x1F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	0000C6
      	0x5F,0x00,0x5F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000D8
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000EA
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000FC
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00010E
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	000120
      	0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x0F,0x00,0x0F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000132
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000144
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000156
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000168
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x6F,0x00,0x6F,  	//	00017A
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00018C
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00019E
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001B0
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001C2
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001D4
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001E6
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001F8
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00020A
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00021C
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00022E
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000240
      	0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xDF,0x00,0xDF,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	000252
      	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000264
      	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000276
      	0xCF,0x00,0xCF,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000288
      	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0xCF,0x00,0xCF,  	//	00029A
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xEF,0x00,0xEF,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002AC
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002BE
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002D0
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002E2
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002F4
      	0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x0F,0x00,0x0F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000306
      	0x2F,0x00,0x2F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000318
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00032A
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  	//	00033C
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00034E
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000360
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000372
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000384
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000396
      	0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003A8
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  	//	0003BA
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003CC
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003DE
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x0F,0x00,0x0F,  	//	0003F0
      	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xCF,0x00,0xCF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000402
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000414
      	0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000426
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000438
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x5F,0x00,0x5F,  0xBF,0x00,0xBF,  	//	00044A
      	0xBF,0x00,0xBF,  0xEF,0x00,0xEF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xDF,0x00,0xDF,  	//	00045C
      	0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x2F,0x00,0x2F,  	//	00046E
      	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x8F,0x00,0x8F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000480
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000492
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004A4
      	0x1F,0x00,0x1F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	0004B6
      	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004C8
      	0x00,0x00,0x00,  0x5F,0x00,0x5F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	0004DA
      	0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004EC
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004FE
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000510
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000522
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000534
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000546
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000558
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00056A
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00057C
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00058E
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005A0
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005B2
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005C4
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005D6
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005E8
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005FA
      	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00  	//	000600
      };
      
      //--------------------------------------------------------------
      // Delay Code:
      const unsigned short int image_delay[1]=
      {
      	0x0028 
      };
      
      //--------------------------------------------------------------
      باسلام و تشکر فراوان از تلاش های شما :smile:
      یعنی متناظر با رنگ هر پیکسل یه کد تولید میشه که هر کدوم بین 0 تا 255 هست که در واقع 255 لول رنگی هم داریم درسته؟ :nerd:
      یعنی با داشتن این نرم افزار میشه تابلویی به تعداد رنگ 255*255*255=16581375 ساخت؟ :question:
      هر سری یه فکری داره! :read:
      ///////////////////////////////////////////////////////////

      دیدگاه


        پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

        سلام.
        ممنون از لطف شما.
        بله همینطوره.
        http://telegram.me/fat_taf

        دیدگاه


          پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

          با سلام،

          لطفا کد رنگی 12 بیتی رو هم در نظر بگیرید.
          در 12 بیتی حدود 4 هزار رنگ خواهیم داشت ولی حجم اطلاعات کمتره و پیاده سازی سخت افزاری هم به مراتب راحت تر خواهد بود.
          ساختار هر پیکسل هم اینطوری میشه :
          کد PHP:
                                                  R  |  G   |  B
                                                 
          --------|-----------|--------      
          12bit RGB color organised as : 0000RRRR GGGGBBBB  0..15 0..15 0..15   4096 color 


          یعنی برای هر رنگ تنها 16 پله PWM مورد نیازه و برای ذخیره و بازیابی اطلاعات، هر دو پیکسل 3 بایت رو به شکل زیر اشغال خواهند کرد :
          کد PHP:
          Byte1 RRRRGGGG pixel 1
          Byte2 
          BBBB pixel 1RRRR pixel 2
          Byte3 
          GGGGBBBB pixel 2 


          این ساختار بیشتر توسط LCD های رنگی شرکت فیلیپس مورد استفاده قرار میگیره که در موبایل ها استفاده میشن، مثل LCD نوکیای 6100 که درایورش رو هم در همین سایت ارائه کردم .....

          و پیشنهاد من هم ساختن یک پنل 640 در 480 پیکسلی با بلوک های 32 در 32 پیکسلی هستش [ که میشه 20 بلوک در 15 بلوک ] و برای بلوک ها میشه از میکروهای معمولی استفاده کرد و برد کنترلر یا مین هم میتونه یک میکروی Xmega یا ARM باشه که اطلاعات هر بلوک رو در هر فریم از مموری ( یا هر چیز دیگه ای ) میخونه و برای بلوک مربوطه ارسال میکنه و همزمانی نمایش فریم ها رو هم مدیریت میکنه ( لطفا جناب تفرشی در برنامه جدید خودشون این سناریو رو هم در نظر داشته باشند ) نظر دوستان با تجربه تر در زمینه تابلوهای روان و تلویزیون های شهری چیه؟ :mrgreen:
          مادامی که از شخصی یاد میشود، او و افکارش زنده اند ....

          Sh_Nourbakhsh@Yahoo.com

          http://s2.picofile.com/file/7170362468/_Wall_e_.jp

          دیدگاه


            پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

            نوشته اصلی توسط aivhl
            با سلام،

            لطفا کد رنگی 12 بیتی رو هم در نظر بگیرید.
            در 12 بیتی حدود 4 هزار رنگ خواهیم داشت ولی حجم اطلاعات کمتره و پیاده سازی سخت افزاری هم به مراتب راحت تر خواهد بود.
            ساختار هر پیکسل هم اینطوری میشه :
            کد PHP:
                                                    R  |  G   |  B
                                                   
            --------|-----------|--------      
            12bit RGB color organised as : 0000RRRR GGGGBBBB  0..15 0..15 0..15   4096 color 


            یعنی برای هر رنگ تنها 16 پله PWM مورد نیازه و برای ذخیره و بازیابی اطلاعات، هر دو پیکسل 3 بایت رو به شکل زیر اشغال خواهند کرد :
            کد PHP:
            Byte1 RRRRGGGG pixel 1
            Byte2 
            BBBB pixel 1RRRR pixel 2
            Byte3 
            GGGGBBBB pixel 2 


            این ساختار بیشتر توسط LCD های رنگی شرکت فیلیپس مورد استفاده قرار میگیره که در موبایل ها استفاده میشن، مثل LCD نوکیای 6100 که درایورش رو هم در همین سایت ارائه کردم .....

            و پیشنهاد من هم ساختن یک پنل 640 در 480 پیکسلی با بلوک های 32 در 32 پیکسلی هستش [ که میشه 20 بلوک در 15 بلوک ] و برای بلوک ها میشه از میکروهای معمولی استفاده کرد و برد کنترلر یا مین هم میتونه یک میکروی Xmega یا ARM باشه که اطلاعات هر بلوک رو در هر فریم از مموری ( یا هر چیز دیگه ای ) میخونه و برای بلوک مربوطه ارسال میکنه و همزمانی نمایش فریم ها رو هم مدیریت میکنه ( لطفا جناب تفرشی در برنامه جدید خودشون این سناریو رو هم در نظر داشته باشند ) نظر دوستان با تجربه تر در زمینه تابلوهای روان و تلویزیون های شهری چیه؟ :mrgreen:
            سلام جناب نور بخش. آقا این 16 پله ای که رو هر رنگ گفتید رو من درس متوجه نشدم. مگه برای هر رنگ 4بیت اختصاص داده نشده؟؟
            اگه اینطوره برای هر رنگ کدی بین 0 تا 255 میتونه تولید بشه و این میشه 255 پله pwm!!!
            الان من اشتباه فهمیدم یا منظور شما چیز دیگه ایه؟
            هر سری یه فکری داره! :read:
            ///////////////////////////////////////////////////////////

            دیدگاه


              پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

              با سلام،

              نوشته اصلی توسط Mr. J.G
              سلام جناب نور بخش. آقا این 16 پله ای که رو هر رنگ گفتید رو من درس متوجه نشدم. مگه برای هر رنگ 4بیت اختصاص داده نشده؟؟
              اگه اینطوره برای هر رنگ کدی بین 0 تا 255 میتونه تولید بشه و این میشه 255 پله pwm!!!
              الان من اشتباه فهمیدم یا منظور شما چیز دیگه ایه؟
              اگر برای هر رنگ 4 بیت در نظر گرفته بشه، میشه 16 حالت، چرا و چطوری 255 حالت؟
              این یعنی اینکه رزولوشن PWM هر رنگ میشه 16 پله ....
              مادامی که از شخصی یاد میشود، او و افکارش زنده اند ....

              Sh_Nourbakhsh@Yahoo.com

              http://s2.picofile.com/file/7170362468/_Wall_e_.jp

              دیدگاه


                پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                سلام.
                دوستان عزیز من چند مدل کد قرار می دم.
                بله مدل شما آقای نوربخش هم در دستور کار قرار دادم.
                منتها یکی یکی باید برم جلو.
                http://telegram.me/fat_taf

                دیدگاه


                  پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                  نوشته اصلی توسط aivhl
                  با سلام،
                  اگر برای هر رنگ 4 بیت در نظر گرفته بشه، میشه 16 حالت، چرا و چطوری 255 حالت؟
                  این یعنی اینکه رزولوشن PWM هر رنگ میشه 16 پله ....
                  عاقا من یه سوتی بسیار بزرگی دادم که الان فهمیدم چی شد دیگه شما به بزرگی خودت ببخش به کسیم نگو
                  هر سری یه فکری داره! :read:
                  ///////////////////////////////////////////////////////////

                  دیدگاه


                    پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به ک

                    سلام.
                    در مورد کدهای 16 پله ای برنامه ای نوشتم.
                    لطفا دانلود کنید.
                    به نظر من PWM 16 مرحله ای برای تابلو عالیه که آقای نور بخش فرمودند.



                    دانلود

                    http://fattahtafreshi.persiangig.com...e/CLSample.zip
                    http://telegram.me/fat_taf

                    دیدگاه


                      پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                      عرض سلام خدمت جناب آقای تفرشی :smile:
                      آقا یه امکانی اگه بتونید توی نرم افزار قبلی بدید خیلی عالی میشه. دارم روی یه تابلوی 7رنگ استاتیک کار میکنم که بصورت عملی هم بسازم ولی توی طراحی PCB یه مشکلی هست که اگه برنامه یکم تغییر کنه هم PCB خیلی راحت تر میشه و هم برنامه میکرو خلاصه تر و سریع تر
                      مشکل اینجاست که وقتی کد هر رنگ بصورت مجزا روی هر بایت ذخیره میشه اونوقت برای اتصال LED ها به 595 دچار مشکل میشیم
                      اگه بشه امکانی هم اضافه کنید به نرم افزار که ترتیب کد هارو به شکل زیر در بیاره خیلی عالی میشه:
                      R0G0B0R1G1B1R2G2 B2R3G3B3R4G4B4R5 G5B5R6G6B6R7G7B7
                      -----------Byte1--------- ------------Byte2--------- ---------Byte 3-----------

                      به این صورت که:
                      بیت اول و دوم و سوم بایت اول میشه دیتای پیکسل اول
                      بیت چهارم و پنجم و ششم بایت اول میشه دیتای پیکسل دوم
                      بیت هفتم و هشتم بایت اول و بیت اول بایت دوم میشه دیتای پیکسل سوم
                      و همین طور الی آخر......
                      که البته مثل نرم افزار قبلی بشه ترتیب رنگ ها و ارزش بیت هارو جابجا کرد.

                      امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم. اگه مشکلی بود در خدمتم
                      صمیمانه سپاسگذارم :wow:
                      هر سری یه فکری داره! :read:
                      ///////////////////////////////////////////////////////////

                      دیدگاه


                        پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                        نوشته اصلی توسط Mr. J.G
                        عرض سلام خدمت جناب آقای تفرشی :smile:
                        آقا یه امکانی اگه بتونید توی نرم افزار قبلی بدید خیلی عالی میشه. دارم روی یه تابلوی 7رنگ استاتیک کار میکنم که بصورت عملی هم بسازم ولی توی طراحی PCB یه مشکلی هست که اگه برنامه یکم تغییر کنه هم PCB خیلی راحت تر میشه و هم برنامه میکرو خلاصه تر و سریع تر
                        مشکل اینجاست که وقتی کد هر رنگ بصورت مجزا روی هر بایت ذخیره میشه اونوقت برای اتصال LED ها به 595 دچار مشکل میشیم
                        اگه بشه امکانی هم اضافه کنید به نرم افزار که ترتیب کد هارو به شکل زیر در بیاره خیلی عالی میشه:
                        R0G0B0R1G1B1R2G2 B2R3G3B3R4G4B4R5 G5B5R6G6B6R7G7B7
                        -----------Byte1--------- ------------Byte2--------- ---------Byte 3-----------

                        به این صورت که:
                        بیت اول و دوم و سوم بایت اول میشه دیتای پیکسل اول
                        بیت چهارم و پنجم و ششم بایت اول میشه دیتای پیکسل دوم
                        بیت هفتم و هشتم بایت اول و بیت اول بایت دوم میشه دیتای پیکسل سوم
                        و همین طور الی آخر......
                        که البته مثل نرم افزار قبلی بشه ترتیب رنگ ها و ارزش بیت هارو جابجا کرد.

                        امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم. اگه مشکلی بود در خدمتم
                        صمیمانه سپاسگذارم :wow:
                        سلام دوست عزیز.
                        قبلا این کار انجام شده.توی پیجهای قبلی هست.
                        آقای دادگستر این کارو انجام دادن.
                        من قبل از اینکه طرح مجزا بودن کدها را بدم این طرح مد نظرم بود.
                        ولی خوب توی این نرم افزار قرار ندادم.
                        شما حتما طرح آقای دادگستر را ببینید.
                        http://telegram.me/fat_taf

                        دیدگاه


                          پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                          نوشته اصلی توسط Fattah-Tafreshi
                          سلام دوست عزیز.
                          قبلا این کار انجام شده.توی پیجهای قبلی هست.
                          آقای دادگستر این کارو انجام دادن.
                          من قبل از اینکه طرح مجزا بودن کدها را بدم این طرح مد نظرم بود.
                          ولی خوب توی این نرم افزار قرار ندادم.
                          شما حتما طرح آقای دادگستر را ببینید.
                          سلام آقا فتاح گل.:smile:
                          آقا دیدم کار آقای دادگستر رو ولی اون مال تک رنگ هستش. با تکرنگ مشکلی ندارم حله . اما واسه هفت رنگ چون 3تا رنگه مختلفه و داده ها هم جدا ذخیره میشن کار مشکل میشه.
                          روش خیلی فکر کردم میشه با برنامه نویسی درش آورد ولی مشکلی هیت اینه که سرعت برنامه میاد پایین و اونوقت توی سایزهای بزرگ دیگه 25فریم در ثانیه نداریم
                          حالا اینو نمیشه کاریش کرد بش اضافه بشه؟؟؟؟ :redface:
                          هر سری یه فکری داره! :read:
                          ///////////////////////////////////////////////////////////

                          دیدگاه


                            پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                            نوشته اصلی توسط Mr. J.G
                            سلام آقا فتاح گل.:smile:
                            آقا دیدم کار آقای دادگستر رو ولی اون مال تک رنگ هستش. با تکرنگ مشکلی ندارم حله . اما واسه هفت رنگ چون 3تا رنگه مختلفه و داده ها هم جدا ذخیره میشن کار مشکل میشه.
                            روش خیلی فکر کردم میشه با برنامه نویسی درش آورد ولی مشکلی هیت اینه که سرعت برنامه میاد پایین و اونوقت توی سایزهای بزرگ دیگه 25فریم در ثانیه نداریم
                            حالا اینو نمیشه کاریش کرد بش اضافه بشه؟؟؟؟ :redface:
                            سلام دوست عزیز.
                            نه.
                            برای هفت رنگه.
                            فعلا که نمی تونم کاری کنم.
                            ولی در برنامه هام هست. :agree:
                            http://telegram.me/fat_taf

                            دیدگاه


                              پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                              نوشته اصلی توسط Fattah-Tafreshi
                              کدها به این صورت هستند.البته این یه نمونه هست.

                              RGB RGB RGB RGB
                              یا
                              RG RG RG RG
                              یا
                              R R R R

                              که هرکدوم از 0 تا 255 متغیر هستند.


                              کد:
                              /*
                              	iToc 2.3 Beta FULL
                              	Fattah-Tafreshi
                              	VAF-O-T
                              	2012-2013
                              	Email:fattah.roland@gmail.com
                              	
                              	Code For C & C++
                              	File Name: 7_color.gif
                              	Size: Width: 32			Height: 16
                              	Frame Count: 51
                              	Frame Process: 51 To 51 = 1
                              	Scan Mode: Row
                              	Scan Preferred: Row
                              	Color Mode: FullColor
                              
                              	10/10/2013 3:16:37 PM
                              */
                              
                              //--------------------------------------------------------------
                              const unsigned short int image_width = 32;
                              const unsigned short int image_height = 16;
                              const unsigned short int image_frame_count = 1;
                              //--------------------------------------------------------------
                              
                              // Pixel Code:
                              const unsigned char image_code[]=
                              {
                              
                              //--------------------------------------------------------------
                              //	Frame 51
                              //	Delay: 40
                              
                              //  Pixels  R,G,B,   R,G,B,   R,G,B,   .....
                              
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000012
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000024
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000036
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000048
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00005A
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00006C
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00007E
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000090
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000A2
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000B4
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x1F,0x00,0x1F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	0000C6
                              	0x5F,0x00,0x5F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000D8
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000EA
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0000FC
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00010E
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	000120
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x0F,0x00,0x0F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000132
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000144
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000156
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000168
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x6F,0x00,0x6F,  	//	00017A
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00018C
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00019E
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001B0
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001C2
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001D4
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001E6
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	0001F8
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00020A
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00021C
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	00022E
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000240
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xDF,0x00,0xDF,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	000252
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000264
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000276
                              	0xCF,0x00,0xCF,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000288
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0xCF,0x00,0xCF,  	//	00029A
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x3F,0x00,0x3F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xEF,0x00,0xEF,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002AC
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002BE
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002D0
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002E2
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0002F4
                              	0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x0F,0x00,0x0F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	000306
                              	0x2F,0x00,0x2F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000318
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00032A
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  	//	00033C
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00034E
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000360
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000372
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000384
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000396
                              	0xBF,0x00,0xBF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003A8
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  	//	0003BA
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003CC
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0003DE
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x0F,0x00,0x0F,  	//	0003F0
                              	0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xCF,0x00,0xCF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000402
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000414
                              	0x00,0x00,0x00,  0xBF,0x00,0xBF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000426
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000438
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x5F,0x00,0x5F,  0xBF,0x00,0xBF,  	//	00044A
                              	0xBF,0x00,0xBF,  0xEF,0x00,0xEF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xDF,0x00,0xDF,  	//	00045C
                              	0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x2F,0x00,0x2F,  	//	00046E
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x8F,0x00,0x8F,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  0xFF,0x00,0xFF,  	//	000480
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000492
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004A4
                              	0x1F,0x00,0x1F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  	//	0004B6
                              	0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x3F,0x00,0x3F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004C8
                              	0x00,0x00,0x00,  0x5F,0x00,0x5F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  	//	0004DA
                              	0x7F,0x00,0x7F,  0x7F,0x00,0x7F,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004EC
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0004FE
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000510
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000522
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000534
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000546
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	000558
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00056A
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00057C
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	00058E
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005A0
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005B2
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005C4
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005D6
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005E8
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00,  	//	0005FA
                              	0x00,0x00,0x00,  0x00,0x00,0x00  	//	000600
                              };
                              
                              //--------------------------------------------------------------
                              // Delay Code:
                              const unsigned short int image_delay[1]=
                              {
                              	0x0028 
                              };
                              
                              //--------------------------------------------------------------
                              سلام مهندس خسته نباشی
                              خیلی ممنون بابت زحماتی که میکشی
                              چن وقتی بود تو زمینه تابلو فعالیتی نکرده بودم ، اما چن وقته که بدجور دوباره درگیرش شدم ، امشب اومدم اینجا دیدم بحث داغه داغه در مورد تابلو های تمام رنگی گفتم اگه منم راه بدین بیام بازی :دی
                              خوب بگذریم بریم سر اصل مطلب
                              مهندس تفرشی که زحمت نرم افزار رو میکشن که پیشاپیش جای تقدیر و تشکر داره میمونه سخت افزار که دور همی باس جمع و جورش بکنیم
                              در مورد میکرو پیشنهاد من stm32f4xxxx هست که نسبت به lpc1768 برتری داره
                              یک اینکه فرکانس کاریش بالاتره ، دو اینکه معماریش cortex-m4 هست و پیشرفته تره و در نتیجه پرفورمنس کاریش بالاتره سه اینکه sdio داره و چهار اینکه usb host داره
                              البته مورد چهارم رو فک کنم lpc1768 هم داره
                              برد معروفی هم که واس این میکرو هست اسمش هست Discovery kit for STM32 F4 series - with STM32F407 MCU برد معروفیه که تو فروشگاه کویرالکترونیک هست ، فروشگاه این سایت هم قبلا میاورد الآن خبر ندارم
                              این شد از میکرو ، حالا بریم سراغ درایور ال ای دی ها
                              نمیدونم میدونید یا نه ، حالا اگه میدونید هیچ ، اگه نمیدونید هم بدونین :
                              واس ساختن تابلو دو روش هست ، استاتیک و داینامیک و ایشاالله همتون میدونین فرقش در چیه(نمیدونین هم برید بدونین :دی)
                              تابلو تمام رنگی هم بخایم بسازیم بازم این دو روش هست !
                              واس شروع و برداشتن قدم و اول و ساده ترین قدم نظر من اینه که بیاین یه تابلوی خیلی ساده 16*32 تکرنگ داینامیک بسازین(البته حتما خیلی هاتون دارین) بعدش مثه این چینی ها جای برد کنترل زپرتی با AVR یه برد کنترل خوف با ARM واسش بزنیم که روی همون ماتریس سادمون تفکیک رنگ بهمون بده
                              چون نرم افزاری که مهندس قولشو دادن قراره کدهای RBG ، RG و R تولید کنه
                              ما واس شروع برای اینکه دردسر هامون کم بشه و مدار و الگوریتم برنامه ساده بشه ازساده ترین حالتش شروع میکنیم
                              چون واس اونایی که واقعا میخان یاد بگیرن و چیزی از ARM سر در نمیارن (مثه بنده :دی) زیاد سر در گم نشــــــــــــــــــــــــن.
                              اینا نظر من بود ، بقیه بچه ها نظرشون رو بگن تا ببینیم چند چندیم کی با کیه یار گیری کنیم تیم تشکیل بدیم شاخ چینی هارو بشکونیم )
                              فتاح جان یاهوت رو وقت کردی یه چک بکن بی زحمت ، فدایی داری
                              شب شیک :-*

                              دیدگاه


                                پاسخ : نرم افزار تبدیل متن و انیمیشن GIF و SWF و AVI به کد HEX جهت تابلو روان

                                این دوتا کلیپ هم نیگا کنین حالشو ببرین :
                                http://www.youtube.com/watch?v=WlfD1bFekmI
                                http://www.youtube.com/watch?v=IDSIjb1AUuU

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X