ممنون از توجهتون
این مدلی که فرمودین در فروشگاه موجوده تقریبا ربطی به ماژولی که بنده گفتم نداره. مدل موجود صرفا یک ماژول شارژ + بوست کانورتر هست که ولتاژ باتری رو در خروجی برامون افزایش میده.
ولی ماژولی که بنده لینکشو فرستادم شارژر هست که ولتاژ 5 ولت تایپ سی رو بوست میکنه برای شارژ دو سل و سه سل همراه با بی ام اس برای دو سل و سه سل
سلام این مورد هم خرید شده و توبار جدید خواهد رسید حتما. فکر کنم تک سل تا 3 سل خرید شده
مرسی از پیشنهادتون
با عرض سلام و ادب و همچنین خسته نباشید خدمت ECA و ضمن تقدیر و تشکر از خدماتتون ،
این جانب در طی چند سفارش انجام شده یک سری پیشنهاد و باگ هایی را باهاتون به اشتراک می گذارم ، امیدوارم ملاحضه بفرمایید و باعث بهتر شدن ECA شود .
باگ ها :
یکی از مواردی که در هنگام دو سفارش گذشته ام (کد سفارش 535623 و 535796 )باهاش مواجه شدم ، این هست که سبد خرید سایت در صورتی که تعداد اقلام مورد سفارش بیشتر از یک تعدادی باشد نه تنها دیگر کالایی به سبد خرید اضافه نمی شود بلکه به شدت سایت کند شده و گاها داری هنگ می باشد این در حالیست که اینترنت کلاینت (مشتری ) خوب و بدون مشکل هست و زمان ثبت سفارش در تایمی انجام شده که کمترین ترافیک به سایت وارد می شود .
ضمن اینکه سایت ، پیغامی مبنی بر محدود بودن تعداد اجانس در سبد خرید، نمایش نمی دهد .
فی الواقع این دو سفارش قرار بود در یک سفارش باشند ولی به دلیل تعداد زیاد اقلام مورد سفارش و همچنین رفریش (تازه سازی ) کل صفحه سایت بعد از انتخاب هر محصول برای اضافه شدن محصول ، به سبد خرید و همچنین گاهی باید پیش از یک بار بر روی دکمه افزدون در سبد خرید زده شود ، پروسه خرید را بسیار زمان بر کرده است که همین سفارشات در حدود بیش از 3 ساعت برای ثبت ، زمان برده است و زمان بسیار با ارزش است .
نکته دیگری که خالی از لطف نیست بحث تغییر تعداد هر کالا در سبد خرید است که با توجه به حجم سفارش ، تغییر تعداد هر کالا مدت زمان بیشتری به فرایند ثبت خرید اضافه می کند به طوری که در هر سفارش، مدت زمان تجربه شده ی تغییر تعداد هر محصول ، چیزی حدود 30 تا 90 ثانیه زمان می برد ، همین موضوع درباره حذف کالا از سبد خرید هم صادق است .
در طی برسی های انجام شده در تب ماژول ، دسته بندی سنسور وجود ندارد این در حالیست که بعد از انتخاب تب ماژول تب قبلی آن ، تب سنسور و ماژول وجود دارد که بعضا در تب سنسور محصولاتی متفاوتی در آن قرار دارد .
متاسفانه عدم کارکرد صحیح انتقال به درگاه بانکی منجر به تاخیر در ارسال و سردگمی برای مشتری میشود و همچنین علاوه بر موارد فوق ، این عامل مانع تک مرسوله ای شدن سفارشات در یک بازه و تاریخ مشخص برای کاهش هزینه ارسال می باشد .
متاسفانه در پست تیپاکس باتوجه به این که بیان شده هزینه ارسال شامل تخفیف اختصاصی ECA می شود ، بدین منظور مبلغ اصلی شفاف سازی نشده و این جانب تخفیفی مشاهده نکرده .
سلام
اول از همه بسیار ممنون بابت وقتی که میذارید .
موضوع بحث شما سفارشاتی هست که بالای 150 ردیف کالا انتخاب شده داخلشون. درواقع خیلی دقیق بگیم که بقیه خواننده ها فکر نکنند چه فروشگاه ناجوری هست که وقتی تعداد بالا میره کند میشه و .....
حتی سایت دیجی کالاها هم محددیت تعداد ردیف انتخاب کالا داره و این یک ساختار خاص در سبدهای خرید هست که وقتی از 100 ردیف (100 نوع کالای مختلف و تعداد های مختلف) اضافه میشه دیگه سبد شروع به کند شدن میکنه چون هم زمان باید کلی کالا و لیست رو آپدیت کنه. حتی اگر به سایت فروشگاه های همکارمون هم برید بعد انتخاب 80-90 کلا صفحه سفید میاد و سبد تخلیه میشه ! ما ماه ها کار فنی کردیم که تازه به این پرفرمانس بای 150 ردیف رسیدیم و البته نسبت به اوایل سال حداقل 30% پرفرمانس بهتری هم داره. از طرفی فاکتوری که ثبت میشه و 300 قلم کالا داره واقعا دابل چک کردنش سخت میشه بسته بندیش سخت میشه و ..... برای همین تفکیکش به 2 فاکتور باعث بهبود عملکرد فیزیکی خریدار و فروشنده خواهد شد.
من نمیخوام توجیهش کنم ولی از لحاظ فنی بعضی چیزها محدودیتی دارند که فقط برای شرایط خاص هست و حداقل الان نمیتونیم کاریش بکنیم.
در تب ماژول ، دسته بندی سنسور وجود ندارد : این هم که اصالیش این هست ماژول و سنسور 2 شاخه کاملا متفاوت از هم هستند و سنسور نمیتونه زیرشاخه ماژول باشه. در برخی ماژول ها از سنسور ها استفاده میشه ولی کلا جدا هستند.
در مورد تیپاکس هم حق با شماست
در هر صورت باور بفرمایید تمام تیم سعی در بهتر شدن تک تک مراحل و کارها دارند ولی تنوع بالای قطعات و خیلی مسائل دیگه امکان مانع رضایت 100% میشه. انشالا با تلاش بیشتر بتونیم هرروز پیشرفت کنیم مثل کل این 20 سال اخیر.
متشکرم
من هم این موارد رو ماهها قبل به روشهای مختلف وقت گذاشتم و گزارش دادهام...........
این موارد کار را برای مشتری بسیار مشکل میکند مخصوصا محدودیت تعداد سبد خرید که دقیقه 90 اخطار میدهد و جالبتر فرصت یک ساعته برای جمع کردن یک سبد خرید دیگه و امکان نداشتن تجمیع حتی توسط اپراتور در وضعیتهای ابتدایی سفارش! دقیقا مثل رویههای ادارات 2لتی!
همین کندی در افزودن به سبد خرید و همچنین ثبت چند سفارش به دلیل محدودیت 1 ساعته برای تجمیع دو یا چند سفارش هم باگ داره که قبلا گفتم.
خارج از فروشگاه هم اسپمرها فعالیت دارند ولی کلید گزارش برای همه فعال نیست.. اسلایدرهای تبلیغاتی محصولات هم لابلای پستها منظرهای هستند برای خودشان.
مشتری چطور باید سطح وفاداری و رضایت خودش را یکسان نگه دارد و بیش از این نگران چیزهایی باشد که حتی واکنشی به خاطر طرح آنها دریافت نکرده است!
وقتی که مشتری میگذارد هم ارزشمند است چه رسد به گزارش نواقص که میشود برای بهبود اوضاع بکار گرفت.
شما خودت رو بذار جای تیم ECA
یک سفارش ثبت شده ..... ما چقدر باید منتظر بمونیم شاید یکهو یک سفارش جدید ثبت بشه پشتش ؟ بچه ها شروع به بسته بندی میکنند و بعد 2 ساعت میبینیم سفارش جدید اومده باید قوطی رو بشکافیم سایز قوطی و آدرس روی بسته و همه چی رو خراب کنیم بسته بندی جدید کنیم. اصلا شدنی هست ؟ خیر. ما نهایت یک ساعت وقت گذاشتیم که 2 قلم کسی یادش رفت سریع اضافه کنه.
مگر این امکان تو دیجی کالا (به عنوان مطرح ترین فروشگاه ایران) و یا کل فروشگاه های مهم خارج ایران وجود دارد؟ اصلا و ابدا .... این 1 ساعت هم یک امکان ریز جهت کمک به دوستان هست. نیایید با ادارات دولتی مقایسه کنید واقعا اینهمه تلاشی که در ECA میکنیم حتی اگر دیده نشه هم درست نیست اینجور مقایسه کردنش.
در مورد تبلیغات بین ارسال های انجمن ....ما که تبلیغ نمیگیریم از جایی (به درخواست خود کاربران انجمن) دیگه نمیشه حق نداشته باشیم هیچ استفاده مالی هم از بستر نکنیم که . سعی میکنیم کالاهای جذاب یا هدفمند یا تولید ایران رو بیشتر جلوی چشم کاربرا بذاریم که خیلیشم تولید دوستانی مثل خود شما هستند.
یک تیم حرف ای وب 6 نفره دارن روزانه رو بخش های سایت کار میکنن نفرمایید که هیچ رسیدگی و بهبودی صورت نمیگیره. چنج لاگ فروشگاه رو بهتون بدم متوجه میشید روزانه چندین تغییر در حال اجراست.
دقیقا دو سال پیش بود گفتم چنساتونو لاقل یکیشو از هر هزار تا تست کنین
خازن عدسیاتون کلا" مشکل داشت از دو سال پیش هنوزم همینطوره من خازن 100 نانو سفارش دادم روش نوشته 104 ولی اندازه یه دونه فلفل هم نیست اصلا از قیافش مشخصه 100 نانو نیست تقلبیه
دوست عزیز مقدار خازن ها را با اندازه، رنگ و سایز تست نمیگیرند، ولتاژ خازن های عدسی تاثیر زیادی در سایز آنها دارد. هر قطعه الکترونیکی نیاز به ابزار خاص خود برای اندازه گیری دارد، شما می بایست با lcrمتر مقدار خازن را تست و اندازه گیری کنید. معمولا خازن های عدسی جزو معمولی ترین و کم کاربردترین خازن های بازار بوده و اگر برای شما کیفیت مهم است می بایست از خازن های مولتی لایر استفاده کنید
موفق باشید
شما خودت رو بذار جای تیم ECA
یک سفارش ثبت شده ..... ما چقدر باید منتظر بمونیم شاید یکهو یک سفارش جدید ثبت بشه پشتش ؟ بچه ها شروع به بسته بندی میکنند و بعد 2 ساعت میبینیم سفارش جدید اومده باید قوطی رو بشکافیم سایز قوطی و آدرس روی بسته و همه چی رو خراب کنیم بسته بندی جدید کنیم. اصلا شدنی هست ؟ خیر. ما نهایت یک ساعت وقت گذاشتیم که 2 قلم کسی یادش رفت سریع اضافه کنه.
مگر این امکان تو دیجی کالا (به عنوان مطرح ترین فروشگاه ایران) و یا کل فروشگاه های مهم خارج ایران وجود دارد؟ اصلا و ابدا .... این 1 ساعت هم یک امکان ریز جهت کمک به دوستان هست. نیایید با ادارات دولتی مقایسه کنید واقعا اینهمه تلاشی که در ECA میکنیم حتی اگر دیده نشه هم درست نیست اینجور مقایسه کردنش.
در مورد تبلیغات بین ارسال های انجمن ....ما که تبلیغ نمیگیریم از جایی (به درخواست خود کاربران انجمن) دیگه نمیشه حق نداشته باشیم هیچ استفاده مالی هم از بستر نکنیم که . سعی میکنیم کالاهای جذاب یا هدفمند یا تولید ایران رو بیشتر جلوی چشم کاربرا بذاریم که خیلیشم تولید دوستانی مثل خود شما هستند.
یک تیم حرف ای وب 6 نفره دارن روزانه رو بخش های سایت کار میکنن نفرمایید که هیچ رسیدگی و بهبودی صورت نمیگیره. چنج لاگ فروشگاه رو بهتون بدم متوجه میشید روزانه چندین تغییر در حال اجراست.
علیکم السلام جناب مدیر با تشکر از پاسخگویی
ا خودمون هم تیم فنی داریم در جا و زمان دیگه و من هم با خیلی از این مسائل و مشکلات آشنا هستم ولی این طوری به مسائل نگاه نمیکنم منکر زحمات هم نیستم نه بدخلقی در کارم هست نه بدخلقی را میپذیرم هر چی هم گفتم برای اطلاع و رفع مشکلات هست و همین که کسی وقت میزاره میگه یعنی که ارزش گذاشته واسش مهم بوده وگرنه خیلی ها که از کنارش رد میشن و اصلا اهمیت نمیدن چی بود چی میخواد بشه.
شخص من که گمان نکنم زیاد گلایه داشته باشم اما همون چند نکتهای که گفتم هم در رده فیدبکهای دریافتی از مشتری یا مخاطب هست اگه بخواد طوری تفسیر بشه که چرا گفته شده خوب پس تکلیف مشخصه.
همانطور که همه میدونن سفارش در وضعیتهای مختلفی قرار میگیره و ممکنه در سایت ثبت بشه ولی هنوز به مرحله جمع آوری فرستاده نشه تا چند ساعت پس بسته ای هنوز در کار نیست که نیاز به شکافتنش باشه! (منظور از قوطی و قوطی شکافتن رو متوجه نشدم!) و از لحاظ فنی این امکان میتونه باشه سفارشهایی که ثبت شده و هنوز به مرحله پردازش انبار نرسیده اند جمع کرد و در یک کارتن بسته بندی و ارسال کرد اگر هم سازوکار فنی یا اداری اون مجموعه اجازه اینطور هماهنگی رو نمیده که هیچ؛
در ثانی در برنامه فعلی (که روی پرستاشاپ بنا شده) کاربر در مواردی تا لحظه آخر از محدودیتها بی اطلاع میماند مثلا وقتی محصولات را فله فله به سبد خرید اضافه میکند ناگهان با محدودیت سبد خرید و خطای مربوطه مواجه میشود به ناچار باید یکی یکی موارد اضافی را حذف کند و ثبت سفارش کند و دوباره یکی یکی یک سبد خرید جدید جمع کند و این فرایند در حالتی که سرعت برنامه و حتی سرعت جستجو و بازگشایی محصولات این اجازه را بدهد بیشتر از یک ساعت طول میکشد و کار یکی دو قلم اضافه تر و خرده کاری نیست! اخیرا امکان جدید "سبد تولید" هم اضافه شده که ظاهرا یک لیست را به سبد خرید اضافه میکند و محدودیت سبد کماکان در نقش مشتری ابهام دارد.
مقایسه با دیجی کالا که دارای برنامه اختصاصی و تیم و سرمایه و مخاطب متفاوت است نیز شاید برابری نکند هر چند مدیریت منابع و درخواستها در آنجا بهتر صورت میگیرد.
مقایسه با ادارات 2لتی نیز تلنگری است به جهت سختگیری در هماهنگ شدن و عبور از محدودیتها است. بازخوردهای مختلف با هر لحنی به اشتباه باعث کدروت و نادیدهگیری متقابل یا گفت و شنودهای معمولی نشود. اینها هم خودبه خود کاهش و قطع میشود.
در مورد حقوق استفاده از منابعی که با دیگران به اشتراک گذاشته شده هم حتما حق دارید حتی همان معروفیت بدست آمده هم جزء داراییهاست یک مدیر میتواند بدون نیاز اجازه کاربر هر تصمیمی مناسب میداند بگیرد و یا اینکه در موارد اشتراکی دنبال ایجاد رضایت و وفاداری بیشتر هم باشد نهایتا هر شخصی متناسب با شرایط خودش انتخاب کننده است.
در کنار مشکلات یا ناهماهنگیهای ناراحت کننده یا زیانبار خیلی از مزیتها هم وجود دارد عرفا کسی جز ذینفعان مستقیم به تفصیل تعریف نمیکند مردم هر چی درسته کاریش ندارن با عیب جویی بی مورد اشتباه نشود.
معروفیت ، تنوع ، قیمتهایی که بدک نیست ، امکانات بررسی و خرید سریع آنلاین ، خدمات پس از فروشی و پشتیبانی و روشهای ارتباطی و فرومی و... اینها باعث اعتماد و جذب و اولویت دهی نسبت به سایتهای دیگر و فروشندگان محلی یا تامین مستقیم شده.
برای همین پیام چقدر زمان صرف شده.
اگر صرفا از منابع استفاده میکردیم و هیچ سودی به هر مقداری نداشتیم باز هم زمان گذاشتن ارزشمند است و این یعنی دیده شدن و مهم بودن اون موسسه برای مخاطب و چند مورد گزارش یا بازخورد شاید با چاشنی گلایه که از طرف هر شخصی با هر طور فکر و بیانی میتواند تقویت کننده باشد نیازی که چنجلاگ نیست مگر بازرسی است ما چند سال است تغییرات را داریم میبینیم! پاسخ با ملایمت و پیگیری و جریان دادن بهبودها کافیست..
همه اینها را به خوبی میدانید.
سلام این مورد هم خرید شده و توبار جدید خواهد رسید حتما. فکر کنم تک سل تا 3 سل خرید شده
مرسی از پیشنهادتون
سلام، به نظرم اضافه کردن امکان پیشخرید به فروشگاه میتونه یک ویژگی جذاب باشه! به این صورت که اگر قصد دارید محصول جدیدی رو به فروشگاه اضافه کنید، قبل از موجود شدنش، قابلیت پیشخرید رو فعال کنید. این کار به شما کمک میکنه تا بهتر بتونید تخمین بزنید چه تعداد از اون محصول رو باید موجود کنید. همچنین، اگر مشتریای قصد خرید محصولی داشته باشه که هنوز موجود نیست، بهجای اینکه به فروشگاههای دیگه مراجعه کنه، میتونه با پیشخرید اون محصول منتظر بشه تا محصول موجود بشه و خریدش رو تکمیل کنه.
علیکم السلام جناب مدیر با تشکر از پاسخگویی
ا خودمون هم تیم فنی داریم در جا و زمان دیگه و من هم با خیلی از این مسائل و مشکلات آشنا هستم ولی این طوری به مسائل نگاه نمیکنم منکر زحمات هم نیستم نه بدخلقی در کارم هست نه بدخلقی را میپذیرم هر چی هم گفتم برای اطلاع و رفع مشکلات هست و همین که کسی وقت میزاره میگه یعنی که ارزش گذاشته واسش مهم بوده وگرنه خیلی ها که از کنارش رد میشن و اصلا اهمیت نمیدن چی بود چی میخواد بشه.
شخص من که گمان نکنم زیاد گلایه داشته باشم اما همون چند نکتهای که گفتم هم در رده فیدبکهای دریافتی از مشتری یا مخاطب هست اگه بخواد طوری تفسیر بشه که چرا گفته شده خوب پس تکلیف مشخصه.
همانطور که همه میدونن سفارش در وضعیتهای مختلفی قرار میگیره و ممکنه در سایت ثبت بشه ولی هنوز به مرحله جمع آوری فرستاده نشه تا چند ساعت پس بسته ای هنوز در کار نیست که نیاز به شکافتنش باشه! (منظور از قوطی و قوطی شکافتن رو متوجه نشدم!) و از لحاظ فنی این امکان میتونه باشه سفارشهایی که ثبت شده و هنوز به مرحله پردازش انبار نرسیده اند جمع کرد و در یک کارتن بسته بندی و ارسال کرد اگر هم سازوکار فنی یا اداری اون مجموعه اجازه اینطور هماهنگی رو نمیده که هیچ؛
در ثانی در برنامه فعلی (که روی پرستاشاپ بنا شده) کاربر در مواردی تا لحظه آخر از محدودیتها بی اطلاع میماند مثلا وقتی محصولات را فله فله به سبد خرید اضافه میکند ناگهان با محدودیت سبد خرید و خطای مربوطه مواجه میشود به ناچار باید یکی یکی موارد اضافی را حذف کند و ثبت سفارش کند و دوباره یکی یکی یک سبد خرید جدید جمع کند و این فرایند در حالتی که سرعت برنامه و حتی سرعت جستجو و بازگشایی محصولات این اجازه را بدهد بیشتر از یک ساعت طول میکشد و کار یکی دو قلم اضافه تر و خرده کاری نیست! اخیرا امکان جدید "سبد تولید" هم اضافه شده که ظاهرا یک لیست را به سبد خرید اضافه میکند و محدودیت سبد کماکان در نقش مشتری ابهام دارد.
مقایسه با دیجی کالا که دارای برنامه اختصاصی و تیم و سرمایه و مخاطب متفاوت است نیز شاید برابری نکند هر چند مدیریت منابع و درخواستها در آنجا بهتر صورت میگیرد.
مقایسه با ادارات 2لتی نیز تلنگری است به جهت سختگیری در هماهنگ شدن و عبور از محدودیتها است. بازخوردهای مختلف با هر لحنی به اشتباه باعث کدروت و نادیدهگیری متقابل یا گفت و شنودهای معمولی نشود. اینها هم خودبه خود کاهش و قطع میشود.
در مورد حقوق استفاده از منابعی که با دیگران به اشتراک گذاشته شده هم حتما حق دارید حتی همان معروفیت بدست آمده هم جزء داراییهاست یک مدیر میتواند بدون نیاز اجازه کاربر هر تصمیمی مناسب میداند بگیرد و یا اینکه در موارد اشتراکی دنبال ایجاد رضایت و وفاداری بیشتر هم باشد نهایتا هر شخصی متناسب با شرایط خودش انتخاب کننده است.
در کنار مشکلات یا ناهماهنگیهای ناراحت کننده یا زیانبار خیلی از مزیتها هم وجود دارد عرفا کسی جز ذینفعان مستقیم به تفصیل تعریف نمیکند مردم هر چی درسته کاریش ندارن با عیب جویی بی مورد اشتباه نشود.
معروفیت ، تنوع ، قیمتهایی که بدک نیست ، امکانات بررسی و خرید سریع آنلاین ، خدمات پس از فروشی و پشتیبانی و روشهای ارتباطی و فرومی و... اینها باعث اعتماد و جذب و اولویت دهی نسبت به سایتهای دیگر و فروشندگان محلی یا تامین مستقیم شده.
برای همین پیام چقدر زمان صرف شده.
اگر صرفا از منابع استفاده میکردیم و هیچ سودی به هر مقداری نداشتیم باز هم زمان گذاشتن ارزشمند است و این یعنی دیده شدن و مهم بودن اون موسسه برای مخاطب و چند مورد گزارش یا بازخورد شاید با چاشنی گلایه که از طرف هر شخصی با هر طور فکر و بیانی میتواند تقویت کننده باشد نیازی که چنجلاگ نیست مگر بازرسی است ما چند سال است تغییرات را داریم میبینیم! پاسخ با ملایمت و پیگیری و جریان دادن بهبودها کافیست..
همه اینها را به خوبی میدانید.
ارادتمند شما و مشتاق به پیشنهادات شما هستم دوست عزیز
حتما با دقت کامل مورد به مورد پیشنهادات رو با همکاران در جلسات مطرح خواهم کرد.
سلام
اول از همه بسیار ممنون بابت وقتی که میذارید .
موضوع بحث شما سفارشاتی هست که بالای 150 ردیف کالا انتخاب شده داخلشون. درواقع خیلی دقیق بگیم که بقیه خواننده ها فکر نکنند چه فروشگاه ناجوری هست که وقتی تعداد بالا میره کند میشه و .....
حتی سایت دیجی کالاها هم محددیت تعداد ردیف انتخاب کالا داره و این یک ساختار خاص در سبدهای خرید هست که وقتی از 100 ردیف (100 نوع کالای مختلف و تعداد های مختلف) اضافه میشه دیگه سبد شروع به کند شدن میکنه چون هم زمان باید کلی کالا و لیست رو آپدیت کنه. حتی اگر به سایت فروشگاه های همکارمون هم برید بعد انتخاب 80-90 کلا صفحه سفید میاد و سبد تخلیه میشه ! ما ماه ها کار فنی کردیم که تازه به این پرفرمانس بای 150 ردیف رسیدیم و البته نسبت به اوایل سال حداقل 30% پرفرمانس بهتری هم داره. از طرفی فاکتوری که ثبت میشه و 300 قلم کالا داره واقعا دابل چک کردنش سخت میشه بسته بندیش سخت میشه و ..... برای همین تفکیکش به 2 فاکتور باعث بهبود عملکرد فیزیکی خریدار و فروشنده خواهد شد.
من نمیخوام توجیهش کنم ولی از لحاظ فنی بعضی چیزها محدودیتی دارند که فقط برای شرایط خاص هست و حداقل الان نمیتونیم کاریش بکنیم.
در تب ماژول ، دسته بندی سنسور وجود ندارد : این هم که اصالیش این هست ماژول و سنسور 2 شاخه کاملا متفاوت از هم هستند و سنسور نمیتونه زیرشاخه ماژول باشه. در برخی ماژول ها از سنسور ها استفاده میشه ولی کلا جدا هستند.
در مورد تیپاکس هم حق با شماست
در هر صورت باور بفرمایید تمام تیم سعی در بهتر شدن تک تک مراحل و کارها دارند ولی تنوع بالای قطعات و خیلی مسائل دیگه امکان مانع رضایت 100% میشه. انشالا با تلاش بیشتر بتونیم هرروز پیشرفت کنیم مثل کل این 20 سال اخیر.
متشکرم
با عرض سلام و ادب و همچنین خسته نباشید خدمت مدیریت محترم ECA ،
از پاسخ دقیق و شفاف شما و همچنین توضیحات مربوط به محدودیتهای فنی سایت ، صمیمانه سپاسگزارم.
کاملاً درک میکنم که مدیریت سفارشات حجیم ، چالشهای خاص خود را دارد. البته امیدوارم بتوانید در آینده راهکاری برای روانتر شدن فرآیند خرید، مخصوصاً در سفارشهای با اقلام بالا بیابید، چرا که تجربه خرید سریع و بدون مشکل ، برای ما مشتریان واقعاً ارزشمند و جزء یکی از مهمترین عوامل حفظ وفاداری مشتریان است .
و همچنین ، از اشاره به پست تیپاکس که نشانه ی حُسن صداقت شماست ، سپاسگزارم و پیشنهادی برای کاهش هزینه ارسال دارم :
بهتر است امکانی فراهم شود (به صورت دستی یا اتوماتیک) که سفارشات در تاریخ معینی به شرکت پست ارسال شوند ویا تحویل به مشتری در تاریخ خاصی انجام شود .
و سوء تفاهمی در موضوع تب سنسور پیش آمده ، منظور اینجانب این بود که تب سنسور در هدر سایت قابل نمایشنیست و دسترسی به آن تنها از طریق جستجو ویا تب های قبل از تب ماژول امکانپذیر است ، خالی از لطف نیست که این تب ، بهدلیل وجود محصولات کاربردی ، در هدر سایت قرار گیرد .
قطعاً تلاش شما در طی این 20 سال شایسته تقدیر است ، و امیدوارم با همین روند ، بهبودها ادامه یابد تا تجربه خرید روزبهروز بهتر شود.
شماره سفارش : ۵۳۷۴۲۱
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
لاک رسانا - نقره تکنوشیمی
کد کالا: 3302111002
با سلام
این محصول طبق اطلاعات مندرج در سایت دارای مشکلات ذیل میباشد :
۱.طبق اطلاعات مندرج در توضيحات محصول بایستی به ازای هر ۱سانتی متر اهم ۱ را داشته باشد
اما پس از رعایت کلیه دستورالعمل های نوشته شده برای استفاده از این لاک توسط بنده یا اهمی نشان داده نشد و یا در بهترین شرایط اهم نزدیک به ۱ میلیون اهم میباشد
فلذا خواهشمندم به این موضوع رسیدگی فرمایید
۲.قلم موی ارسالی همراه این محصول هیچگونه شباهتی با قلم موی داخل تصاویر محصول مورد نظر ندارد
امیدوارم با رعایت حق و عدالت موجبات رضایتمندی اینجانب را از خرید های آینده تضمین بفرمایید
با تشکر
علی حمیدی
ارادتمند شما و مشتاق به پیشنهادات شما هستم دوست عزیز
حتما با دقت کامل مورد به مورد پیشنهادات رو با همکاران در جلسات مطرح خواهم کرد.
من الان چند ساله با سایتتون و انجمن اشنا هستم
چون الان دیدم اهمیت میدید و واستون مهمه خواستم تجربم رو بگم خدمتتون
چند هفته پیش واسه اولین بار ازتون خرید کردم
متاسفانه علی رغم اون ذوق و شوقی که برای خرید ازتون داشتم الان باید با کمال ناراحتی بگم ک کاشکی خرید نمیکردم چون به کل دیدگاهم عوض شد
بنده سیم افشان 0.25 از سایتتون خرید کردم هیچ جای سایت هم عنوان نشده بود که جنسمغزی مس نیست و در کامنت های زیر محصول هم مشتری ها چندین بار این سوال رو پرسیده بودن و ادمین سایتتون از زیر جواب دادن بهش کاملا مشخص هست که فرار کرده و در اخر جواب یک نفر رو داده بود و گفته بود جنس مغزی مس هست
منم موقع با توجه به اینکه قبلا بارها از این مدل سیم خریده بودم و قیمتش نزدیک به قیمت این محصول بود خرید کردم ولی تاکید کردم در توضیحات خریدم ک فقط در صورت اینکه جنس مغزی مس هست ارسال بشه همراه اون هم یک ماژول امپلی فایر خریدم و چندتا خازن و همش ارسال شد
امپلی که مشکل داشت که در نهایت قبول نکردن مسئول فنی سایت و گفتن خودتون سوزوندینش
از 6 تا دونه ی خازن 2 تاش یدونه پایه نداشت و سیمهای ارسالی هم مس نبود
حالا اینها اصلا به کنار ازاردهنده ترین قسمتش اینجاست زنگ میزنیم پشتیبلنی میگن برو تیکت ثبت کنه
و واقعا ادم باید خیلی وقتش ازاد باشه که بره تیکت ثبت کنه حالا یک روز وایسه تا جواب بدن دوباره جواب بده دوباره یک روز وایسه جواب بدن و به نظر من حتما یه فکری در مورد این روش مرجوع کردن کنید یا ساعت پاسخگویی و سرعتش رو بیشتر کنید که حداقل همون لحظه مسئول فنی جواب بده
چون واقعا من که تمامه عمرم رو اینترنتی خرید کردم و میکنم واقعا عصبی شدم از این سیستم
اخر بعد از گذشت یک هفته به نتیجه رسید تیکتها و مشخص شد سیمهای ایرانی مغزی مس دارند که بگذریم قیمت همون موقع هم خیلی بیشتر از سایتهادیگه بود زمانیکه به نتیجه رسید و من رفتم سیم ایرانی خرید کنم دیدم که حدود 20 درصد قیمتش بیشتر از دو روز قبل شده
در اخر فقط میگم شما لحظه ای خودتون رو بزارید جای من همین
ممنونم
سلام
من ی مشتری خورده پا هستم خریدام شاید به ی تومن نرسه، شاید هم گاهی بیشتر ، بماند که ی تومن پول نیست، از سایت جک آداپتور خرید کردم که بجای ی مهره ی واشر گذاشته بود اشتباهی که تو بسته بندی شما میگید پیشامد مشتری هم متوجه هست، من چند نوع ولوم با سایز متفاوت داشتم ولی مهره هیچ کدوم بهش نخورد، بنظرتون لابد باید برم ابزار یراق مهره پیدا کنم؟ خیلی قبل تر من خورده پا ولت متر دورنگ سفارش دادم تک رنگ قرمز تحویل گرفتم ، که اثلا بروی خودم نیاوردم، ولی وقتی تو نظرات اشاره به دقت بسته بندی میکنم نظرم ثبت نمیشه! در کل احترام به مشتری ی چیز عجیب غریبه تو فروشگاه های اینترنتی ، احترام باید شامل همه باشه ، الان لابد از نظر شما رنگ خیلی اهمیت نداره یا ی واشر بجای مهره هم همینطور! چرا نظرم ثبت نشد که خریدار بعدی از تجربه خرید من آگاه باشه لطفا جواب بدید
دوستان عزیز
هدف این تاپیک پیشنهادات کالاهایی به فروشگاه هست که از چشم ما دور موندن. لوازم و قطعاتی که نیاز دارید رو اینجا مطرح میکنین و ما براتون فراهم میکنیم.
چند خط پشتیبانی تلفنی موجود هست. سامانه خدمات پس از فروش و ثبت تیکت و رسیدگی مو به مو موجود هست. بعد اون هم چت آنلاین جدیدا اضافه شده که اونجا هم میتونید پیگیر سفارشات بشید.
من اینجا بدون بررسی سفارشتون و یک طرفه که نمیتونم مطالب رو مطالعه کنم و بعد پیگیر کارها بشم. جهت پیگیری موارد حتما باید به قسمت درست و مربوطه مراجعه کنید. حتی قسمت نظرات سایت هم ربطی به این موضوع نداره. شما باید اعلام کنید که مغایرتی در بسته بوده و پیگیر رفع اون بشید. حدود 10 نفر پرسنل همیشه جوابگو و پیگیر درخواست های شما هستند ولی دیگه نمیشه مطالب رو تو بخش کاملا غیر مرتبط مطرح کنین و انتظار پیگیری درست داشته باشید.
ما حتی بخش نظر سنجی کیفی خدمات هم فراهم کردید که شکایات و ... میتونه تو اون بخش اطلاع داده بشه و قطعا و قطعا رسیدگی میشه (دوستانی که انجام دادن قطعا گواه بر پیگیری کامل میدند)
من این تاپیک رو قفل میکنم چون کلا از مسیر اولیه خودش داره فاصله میگیره و موضوع جدیدی با محوریت پیشنهادات و درخواست قطعات و بردهای جدید برای عزیزان ایجاد میکنم.
با تشکر و احترام به همه دوستان
دیدگاه